Zijn er op dit forum mensen die ervaring hebben met Amerikaanse rechtsvormen? Ik ben benieuwd of het mogelijk is om als Nederlander makkelijk een bedrijf in de V.S. te beginnen. Volgens mij zou een rechtsvorm vergelijkbaar met de Nederlandse BV het beste volstaan. Het is niet direct de bedoeling om daar naartoe te emigreren. Is er geen SSN benodigd voor het oprichten van een bedrijf? De activiteit betreft import/export van vrije goederen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Solitair
Solitair
Beste,
Zijn er op dit forum mensen die ervaring hebben met Amerikaanse rechtsvormen? Ik ben benieuwd of het mogelijk is om als Nederlander makkelijk een bedrijf in de V.S. te beginnen. Volgens mij zou een rechtsvorm vergelijkbaar met de Nederlandse BV het beste volstaan. Het is niet direct de bedoeling om daar naartoe te emigreren. Is er geen SSN benodigd voor het oprichten van een bedrijf? De activiteit betreft import/export van vrije goederen.
Alvast dank.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13136-amerikaanse-bvnv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag