Ik ben een eenmanszaak begonnen en denk recht te hebben op belastingvoordeel d.m.v. de KOr.
Bij de "voorwaarden" wordt gesproken over het bewaren van facturen, gaat het hier ook om de facturen van alle verkochten producten of enkel van de producten die zijn ingekocht? Uiteraard hou ik gewoon een administratie bij van verkochte producten.
En moet er van tevoren aan de belastingdienst worden aangegeven dat je gebruik wilt maken van de regeling? Er mag op de facturen ook geen btw worden vermeld maar in principe weet je aan het begin van het jaar nog niet of je onder het bedrag van 1345,- blijft. Wie helpt mij een handje?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paalvast
paalvast
Goedendag,
Ik ben een eenmanszaak begonnen en denk recht te hebben op belastingvoordeel d.m.v. de KOr.
Bij de "voorwaarden" wordt gesproken over het bewaren van facturen, gaat het hier ook om de facturen van alle verkochten producten of enkel van de producten die zijn ingekocht? Uiteraard hou ik gewoon een administratie bij van verkochte producten.
En moet er van tevoren aan de belastingdienst worden aangegeven dat je gebruik wilt maken van de regeling? Er mag op de facturen ook geen btw worden vermeld maar in principe weet je aan het begin van het jaar nog niet of je onder het bedrag van 1345,- blijft. Wie helpt mij een handje?
Alvast bedankt!
Kevin!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13483-voorwaarden-kleine-ondernemers-regeling-kor/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag