• 0

Concurrentie analyse

Beste medegebruikers higherlevel,

 

Ik ben werkzaam als stagair bij een redelijk grote logistiek dienstverlener. Nee geen DHL of TNT. ;) Mijn opdracht is het schrijven van het marketingplan voor 2008. Tot nu toe liep alles op rolletjes maar....

 

Ik ben nu aangekomen bij het maken van een concurrentie analyse. Hier is waar voor mij de problemen ontstaan. Hoe moet ik dit doen?? Naar welke criteria moet ik kijken?? heeft iemand er ervaring mee of heeft iemand goed iedeen of tips??? ik hoor ze graag..

 

alvast bedankt.

 

MVG Harald Wilting

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Topic blijft op slot, maar toch even deze hint:

 

Als de klanten van jouw werkgever een order plaatsen bij jouw werkgever is het meestal zo, dat het geld eigenlijk voor iemand anders bestemd was. Het kan zelf voor iets anders bestemd zijn geweest.

 

Vind uit wie of wat het geld had gekregen als de order niet bij je baas was geplaatst en je hebt je concurrentieanalyse.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

 

Ik ben bezig met het schrijven van een marketing plan voor een logistieke ondernemer. Ben nu bezig met het maken van een concurrentieanalyse. Hier ben ik een beetje vastgelopen. het namelijk zo dat er geen prducten zijn maar een dienst. ook weet ik niet op welke USP ik moet kijken.

 

Heeft er iemand tips, of ervaring met iets soortgelijks???

 

Bedankt MVG Harald Wilting

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.