Na een speurtocht van weken heb ik enkele maanden geleden een webshop bouwer opdracht gegeven om een webshop voor mij te bouwen.Na wat telefonische gesprekken en mail verkeer kreeg in een goede indruk van het bedrijf(je) en besloot met ze in zee te gaan.
Na een eerste aanbetaling kreeg in de inloggegevens van het back office gedeelte en kon beginnen met het inrichten van mijn shop.De shop was nog lang niet klaar maar ik de shop vullen.Tijdens het vullen heb ik mijn wensen kenbaar gemaakt en het was voor de bouwer allemaal geen probleem.Maar nadat ik de shop voor 75% gevuld had konden de bezoekers nog steeds niet bestellen omdat de shop nog steeds niet werkte.Ondertussen had ik netjes op tijd de shop in zijn geheel betaald maar gebeurde er weinig tot niets.
Ik heb vele mails naar de bouwer verstuurt waar mondjes maat op gereageert werd en telefonisch was hij al helemaal niet te bereiken.Na een week of 8 was ik het helemaal zat en probeerde een persoonlijk gesprek te regelen om het geheel uit te praten maar ook dit was niet mogelijk.Na vele mails kreeg ik de keus om de opdracht te annuleren en mijn geld retour te krijgen.Ik was het zo zat dat ik hiervoor koos maar ik ben nu weer maanden verder en heb pas een kwart van mijn geld retour gekregen.
Ik heb wederom vele mails verzonden (telefonisch is de bouwer niet te bereiken) met de vraag waar mijn geld blijft.Elke keer keer weer kreeg ik een of ander smoes te horen,vorige week was voor mij de druppel.Nadat men mij maanden aan het lijntje gehouden had kreeg ik ineens te horen dat het bedrijf in zwaar weer zit...ik krijg het gevoel dat ik mijn geld helemaal niet meer terug krijg.
Ik voel mij bedonderd en weet nu even niet wat ik moet doen,welke stappen zou ik kunnen ondernemen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
John V
John V
Na een speurtocht van weken heb ik enkele maanden geleden een webshop bouwer opdracht gegeven om een webshop voor mij te bouwen.Na wat telefonische gesprekken en mail verkeer kreeg in een goede indruk van het bedrijf(je) en besloot met ze in zee te gaan.
Na een eerste aanbetaling kreeg in de inloggegevens van het back office gedeelte en kon beginnen met het inrichten van mijn shop.De shop was nog lang niet klaar maar ik de shop vullen.Tijdens het vullen heb ik mijn wensen kenbaar gemaakt en het was voor de bouwer allemaal geen probleem.Maar nadat ik de shop voor 75% gevuld had konden de bezoekers nog steeds niet bestellen omdat de shop nog steeds niet werkte.Ondertussen had ik netjes op tijd de shop in zijn geheel betaald maar gebeurde er weinig tot niets.
Ik heb vele mails naar de bouwer verstuurt waar mondjes maat op gereageert werd en telefonisch was hij al helemaal niet te bereiken.Na een week of 8 was ik het helemaal zat en probeerde een persoonlijk gesprek te regelen om het geheel uit te praten maar ook dit was niet mogelijk.Na vele mails kreeg ik de keus om de opdracht te annuleren en mijn geld retour te krijgen.Ik was het zo zat dat ik hiervoor koos maar ik ben nu weer maanden verder en heb pas een kwart van mijn geld retour gekregen.
Ik heb wederom vele mails verzonden (telefonisch is de bouwer niet te bereiken) met de vraag waar mijn geld blijft.Elke keer keer weer kreeg ik een of ander smoes te horen,vorige week was voor mij de druppel.Nadat men mij maanden aan het lijntje gehouden had kreeg ik ineens te horen dat het bedrijf in zwaar weer zit...ik krijg het gevoel dat ik mijn geld helemaal niet meer terug krijg.
Ik voel mij bedonderd en weet nu even niet wat ik moet doen,welke stappen zou ik kunnen ondernemen?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13635-geld-terug-voor-webshop-die-niet-werkt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag