• 0

Verkoop Factuur bewaren?

Goedendag!

 

Ik merk dat er veel onduidelijkheid is over of je nou wél of niét de verkoopfacturen bij je administratie moet bewaren?

 

Natuurlijk hou ik exact bij wat ik verkoop etc. en naar mijn inziens is de enige meerwaarde die een factuur dus heeft het adres van de koper, daarom lijkt het mij niet echt logihsc dat dit bewaard moet worden.

 

Toch hoor ik het erg veel.

 

Iemand?

 

Groeten!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 1

Doe maar wel, anders zijn je inkomsten niet echt te verklaren he... Verder is het niet voor niets dat je ze opvolgend moet nummeren e.d. Dat is echt niet omdat ze dan op de goede volgorde door de papier versnipperaar mogen ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Je mag ze ook digitaal bewaren.....

 

Dan moet je wel voldoen aan de speciale voorwaarden die daarvoor gelden.

Die zijn weinig anders dan op papier lijkt me?

Bij mij zitten ze gewoon in m'n boekhoud pakket (Snelstart) en voorheen gebruikte ik Excel welke ik beide digitaal opsla.

Ik vind het echt _te_ onnodig om iedere factuur twee keer uit te draaien, het liefst draai ik ze helemaal niet uit en mail ik ze.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.