Ga naar inhoud

Plat displayscherm gezocht.

Geplaatst:

G.Bos

Beste Forum bezoekers,

Hier even een off topic vraag, ik ben opzoek naar een specifiek product, maar na al een tijdje te hebben gezocht, heb ik het nog niet gevonden..

Bestaat dit?? en zo ja.. waar??

• Een schermpje van ongeveer 8 tot 12 inch…
  • Het schermpje moet geheel draadloos zijn en het design en gewicht van een digitaal fotoframe hebben.
  • Op het scherm moet een stand / alone Flash applicatie kunnen draaien.
  • Het schermpje moet maar een paar navigatieknoppen te hebben… links – rechts – boven – beneden – OK
  • Aansluiting voor USB kabel of Cardreader on board.
  • Ingebouwde batterij / accu

Wie o wie kan mij helpen..

Featured Replies

Geplaatst:

dlvkk

Hier ben ik ook al een tijdje naar op zoek en helaas ook nog niet echt gevonden wat ik zocht.

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

Geplaatst:

Pukje Piet

Ik weet niet naar hoeveel van die schermpjes je op zoek bent maar misschien kun je eens contact zoeken met http://www.destic.nl/. Ik weet dat zij in elk geval kleine displays met cardreader in hun assortiment hebben.

Geplaatst:

G.Bos

• Auteur

nee ben bang dat ik voor een umpc moet gaan.. maar ******* wat zijn die krengen duur

Geplaatst:

Edo van Santen

kijk eens bij www.fentronics.nl

zij kunnen je vrijwel zeker verder helpen.

Succes!

Pitch Coach  Pitch Trainer   Public Speaker  Wijze oude man Pitcholoog (c) gepensioneerd

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.