Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henri Kroeze
Ik zou graag feedback krijgen van jullie op mijn site.
Waarom? Ik vrees dat de structuur, functionalteit en navigatie te veel gericht is op de verzamelaar die weet waarnaar hij op zoek is, en niet op de passant die toevallig op mijn site binnenkomt.
Ik zie aan het koopgedrag van 'nieuwe' klanten dat zij lang niet alles 'vinden'. Hun koopgedrag wordt namelijk nogal gestuurd door 'klanten kochten ook'. Op zich is dat een leuk mechanisme, maar hieruit concludeer ik dat nieuwe klanten dus niet zelf op onderzoek uitgaan.
Ik wil weten hoe dat komt.
* Klanten zijn lui?
* Navigatie/structuur te ingewikkeld?
* Niet toegankelijk genoeg?
* Anders...?
Kun je als je met de vraag binnenkomt: Ik zoek een paar leuke autootjes voor mijn kind, deze ook daadwerkelijk vinden?
Kun je de nieuwe Renault Laguna vinden?
Is duidelijk wat speelgoed is en wat verzamelaarsmodellen zijn?
Kun je makkelijk vinden wat de nieuwe modellen zijn die pas zijn binnengekomen?
Als een model 'on order' is (tijdelijk uitverkocht), weet je dan wat je moet doen om een berichtje te krijgen als het model weer binnen is?
Ik zou jullie ervaring enorm op prijs stellen!
... doet leuke dingen op internet ...