Ik kon tot zover mijn vraag eigenlijk niet terugvinden op het forum en aangezien ik het een ontzettend intressant forum vind even het volgende;
Ik ben gisteren bij de ING geweest voor het eerste gesprek met betrekking tot de financiering van mijn op te starten onderneming.
Het gaat om een rekening courant van ca €40.000. Zelf heb ik €11.000 geinvesteerd.
Het gesprek verliep erg soepel, en ondanks dat dit mijn eerste keer was, heb ik er een goed gevoel over. Het bedrijfsplan dat ik heb gemaakt, was financieel onderbouwd door een accountant.
Bij vertrek vertelde de meneer van de ING mij dat hij het plan gaat doornemen, en dan contact gaat opnemen met de accountant (die hij overigens kende) om het plan door te spreken.
Ik weet niet of ik dit positief of negatief moet ervaren?
En mijn hoofdvraag was eigenlijk, hoe lang duurt zo'n aanvraag gemiddeld?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kris beko
kris beko
Geachte heren / dames,
Ik kon tot zover mijn vraag eigenlijk niet terugvinden op het forum en aangezien ik het een ontzettend intressant forum vind even het volgende;
Ik ben gisteren bij de ING geweest voor het eerste gesprek met betrekking tot de financiering van mijn op te starten onderneming.
Het gaat om een rekening courant van ca €40.000. Zelf heb ik €11.000 geinvesteerd.
Het gesprek verliep erg soepel, en ondanks dat dit mijn eerste keer was, heb ik er een goed gevoel over. Het bedrijfsplan dat ik heb gemaakt, was financieel onderbouwd door een accountant.
Bij vertrek vertelde de meneer van de ING mij dat hij het plan gaat doornemen, en dan contact gaat opnemen met de accountant (die hij overigens kende) om het plan door te spreken.
Ik weet niet of ik dit positief of negatief moet ervaren?
En mijn hoofdvraag was eigenlijk, hoe lang duurt zo'n aanvraag gemiddeld?
Alvast bedankt!
[titel aangepast - mod]
Uw partner in Project & Design verlichting!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14333-hoe-lang-duurt-kredietaanvraag-bij-bank/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag