M'n business plan krijgt steeds meer diepgang en daardoor krijg ik een steeds beter zicht op de benodigde centjes voor mijn onderneming.
Hierdoor blijkt dat een reeds eerder besproken lening met familie niet helemaal toereikend is voor het realiseren van de plannen.
Nu heb ik twee opties:
* het restant ook bij familie lenen
* naar de bank stappen
Bij de Bizner bank kan ik binnen één minuut het benodigde bedrag regelen, echter de rente is aanzienlijk. (heb ik gechecked, dit zou in één klap het 'probleem' oplossen)
Echter, onlangs op een netwerkbijeenkomst heb ik een hele tijd met een hoge bobo van de plaatselijke Rabobank staan praten. Deze was erg geinteresseerd in mijn business en bood z'n hulp ook aan.
Dus mijn opties...
* Lekker makkelijk via Bizner, maar onpersoonlijk
* Of relatie opbouwen met Rabo en de daaraan gekoppelde extra service...
* Of nog eens dat familielid benaderen
Ik vind het, ondanks de klaarblijkelijke eenvoud en luxe (drie opties!), een lastige keuze.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henri Kroeze
Henri Kroeze
M'n business plan krijgt steeds meer diepgang en daardoor krijg ik een steeds beter zicht op de benodigde centjes voor mijn onderneming.
Hierdoor blijkt dat een reeds eerder besproken lening met familie niet helemaal toereikend is voor het realiseren van de plannen.
Nu heb ik twee opties:
* het restant ook bij familie lenen
* naar de bank stappen
Bij de Bizner bank kan ik binnen één minuut het benodigde bedrag regelen, echter de rente is aanzienlijk. (heb ik gechecked, dit zou in één klap het 'probleem' oplossen)
Echter, onlangs op een netwerkbijeenkomst heb ik een hele tijd met een hoge bobo van de plaatselijke Rabobank staan praten. Deze was erg geinteresseerd in mijn business en bood z'n hulp ook aan.
Dus mijn opties...
* Lekker makkelijk via Bizner, maar onpersoonlijk
* Of relatie opbouwen met Rabo en de daaraan gekoppelde extra service...
* Of nog eens dat familielid benaderen
Ik vind het, ondanks de klaarblijkelijke eenvoud en luxe (drie opties!), een lastige keuze.
... doet leuke dingen op internet ...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14688-familie-of-bank/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag