Tijdens de belastingaangiften las ik de vraag van de omzetbelasting bij invoer van binnen de EU. Ik heb een paar t-shirts gekocht in duitsland, maar hoe moet ik hier omzetbelasting over betalen? Ik weet dat je 19% BTW betaald over de spullen die ik verkoop en dat ik geen belasting kan terug vragen (althans in nederland dan)
Dus zit die omzetbelasting niet gewoon bij mijn verkochten producten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paalvast
paalvast
Goedendag!
Tijdens de belastingaangiften las ik de vraag van de omzetbelasting bij invoer van binnen de EU. Ik heb een paar t-shirts gekocht in duitsland, maar hoe moet ik hier omzetbelasting over betalen? Ik weet dat je 19% BTW betaald over de spullen die ik verkoop en dat ik geen belasting kan terug vragen (althans in nederland dan)
Dus zit die omzetbelasting niet gewoon bij mijn verkochten producten?
alvast bedankt!
Groeten, Kevin!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14694-omzetbelasting-inkopen-uit-duitsland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag