Hierbij mijn vraag: Vanaf mei ga ik een pand huren op een goede locatie. Daar ga ik een vakgerichte winkel beginnen. Locatie is super (450 m2) 10 vrije parkeerplaatsen voor de deur.
Nou heb ik een investeerder gevonden die mij wil bijstaan. Daarnaast zijn mijn leveranciers bereidt de winkel eenmalig te vullen met een afbetalingsregeling (leverancierskrediet).
Uiteraard stop ik mijn eigen geld erin voor de aankleding etc.
Om de leveranciers keurig te betalen en nieuwe goederen te kunnen kopen wil ik een buffer voor de vaste lasten inzetten. Daar heb ik dus de investeerder (financierder) voor nodig. Deze wil alleen vooraf weten wat ik nodig heb, zodat dat vastgelegd kan worden (incl. rente).
Nou wil ik een buffer inbouwen van een half jaar. Daar zit mijn huur in 3000 euro per maand, personeelskosten, gas licht en water en bedrijfsvrachtwagentje in.
Het meest kan ik uiteraard zelf invullen. Waar ik echter niet uitkom zijn de personeelskosten en eventuele extra kosten zoals pensioen premie etc.
Ik ben 5 dagen open (ma tot/met vij) en zaterdag van 10:00 tot 14:00.
Ik wil twee dames of heren (tussen de 20 en 30 jaar) en een magazijnmedewerker die ook het transport doet. Dus 3 fulltimers. Die heb ik echt nodig. Personeel heeft geen vakgerichte diploma's nodig en de varchtwagen draagt niet meer dan 500 kilo.
Wat zou ik dan ongeveer, voor een half jaar, kwijt zijn. Puur reserve.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Karin
Karin
Ola beste mensen,
Hierbij mijn vraag: Vanaf mei ga ik een pand huren op een goede locatie. Daar ga ik een vakgerichte winkel beginnen. Locatie is super (450 m2) 10 vrije parkeerplaatsen voor de deur.
Nou heb ik een investeerder gevonden die mij wil bijstaan. Daarnaast zijn mijn leveranciers bereidt de winkel eenmalig te vullen met een afbetalingsregeling (leverancierskrediet).
Uiteraard stop ik mijn eigen geld erin voor de aankleding etc.
Om de leveranciers keurig te betalen en nieuwe goederen te kunnen kopen wil ik een buffer voor de vaste lasten inzetten. Daar heb ik dus de investeerder (financierder) voor nodig. Deze wil alleen vooraf weten wat ik nodig heb, zodat dat vastgelegd kan worden (incl. rente).
Nou wil ik een buffer inbouwen van een half jaar. Daar zit mijn huur in 3000 euro per maand, personeelskosten, gas licht en water en bedrijfsvrachtwagentje in.
Het meest kan ik uiteraard zelf invullen. Waar ik echter niet uitkom zijn de personeelskosten en eventuele extra kosten zoals pensioen premie etc.
Ik ben 5 dagen open (ma tot/met vij) en zaterdag van 10:00 tot 14:00.
Ik wil twee dames of heren (tussen de 20 en 30 jaar) en een magazijnmedewerker die ook het transport doet. Dus 3 fulltimers. Die heb ik echt nodig. Personeel heeft geen vakgerichte diploma's nodig en de varchtwagen draagt niet meer dan 500 kilo.
Wat zou ik dan ongeveer, voor een half jaar, kwijt zijn. Puur reserve.
[titel aangepast - mod]
Iemand ervaring hiermee?
Handige Horeca Links (www.handigehorecalinks.nl)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14969-winkel-openen-wat-te-doen-met-personeelkosten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag