msteer Geplaatst: 29 februari 2008 msteer 1,7k 97 Geplaatst: 29 februari 2008 Filantropist Bill Gates vraagt op LinkedIn: How can we do more to encourage young people to pursue careers in science and technology? Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 29 februari 2008 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 29 februari 2008 Zou die het echt zijn? Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
0 maze Geplaatst: 29 februari 2008 maze 43 2 Geplaatst: 29 februari 2008 Ik denk niet dat dit echt is. Bill Gates heeft genoeg mensen in dienst die dit allemaal wel weten ;D maar je kan er wel over dicussieren op dit draadje Link naar reactie
0 msteer Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur msteer 1,7k 97 Geplaatst: 29 februari 2008 Ik denk dat het hem echt is. Zie zijn profielpagina en er is veel aandacht in de pers. Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
0 maze Geplaatst: 29 februari 2008 maze 43 2 Geplaatst: 29 februari 2008 Hahaha! :P Hij bevindt zich op een chatforum. Best vet 8) Als ik afga op msnbc dan geloof ik ook dat het echt is.! Wie wil deze beste kerel Bill Gates helpen ;) Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 2 maart 2008 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 2 maart 2008 Gezien z'n connecties moet het in ieder geval iemand in z'n omgeving zijn. En dan maakt het niet uit of hij zelf die woorden heeft ingetypt of dat door een medewerker heeft laten doen. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 Hulpdirecteur Geplaatst: 2 maart 2008 Hulpdirecteur 236 6 Geplaatst: 2 maart 2008 Om even op de vraag van Bill Gates (of wie het dan ook moge zijn) in te gaan: De varkenscyclus zal ertoe leiden dat bedrijfskundigen straks niet meer aan een baan kunnen komen. Scholieren kiezen dan na het behalen van hun diploma van de middelbare school vanzelf weer voor de exacte wetenschappen. Wat moeten we met al die tot manager :( opgeleide bedrijfskundigen die nergens echt verstand van hebben. Mijn excuses voor het cynisme, maar ik heb niets dan slechte ervaringen met jonge in de bedrijfskunde afgestudeerden. De situatie zoals wij die vroeger in Delft/Rotterdam hadden waarbij je eerst een vak leerde en dan een postdoctoral bedrijfskunde kon doen, leverde veel completere bedrijfskundigen af. Link naar reactie
0 Bo Walta Geplaatst: 13 januari 2009 Bo Walta 256 14 Geplaatst: 13 januari 2009 Mijn broer is nog niet eens afgestudeerd en hij heeft al een prachtige management functie bemachtigd. Hij heeft eerst een vak geleerd en daarna een HBO opleiding MER. Nu is hij aangenomen op voor functie waarbij beide opleidingen nodig zijn. Al een jaar konden ze niemand vinden voor de functie. Een fortuinlijke combinatie dus, ;) Ontopic: Verder hoop ik met mijn concept ( september 2009) iets te gaan doen om mensen weer geïnteresseerd te krijgen voor wetenschap en technologie. :) https://artdebo.com/ Link naar reactie
0 sailesh Geplaatst: 14 januari 2009 sailesh 30 2 Geplaatst: 14 januari 2009 Hoe krijg je meer studenten geïnteresseerd in exacte wetenschappen? Ik denk dat tv series als: Numbers, CSI, Bones en Myth Busters meer interesse in science en technology hebben opgeleverd dan alle overheidsspotjes en marketing campagnes van de afgelopen 10 jaar. De serie Numbers toont aan dat je daadwerkelijk wat interessants met wiskunde kunt doen. Myth Busters toont aan hoe je natuurkunde, scheikunde en techniek kunt gebruiken voor het oplossen van (leuke) problemen/vragen. CSI heeft waarschijnlijk voor de grote stroom aan hoogopgeleide aanmeldingen bij de KLPD gezorgd. Was er ook niet een idioot hoge interesse voor de nieuwe recherche opleiding vorig jaar? En uh.........., een nieuwe internet bubbel zal voor een nieuwe stroom IT-ers zorgen. BizFusion Home :: http://www.bizfusion.nl BizFusion Community :: https://www.bizfusion.nl/blog.aspx BizFusion Twitter :: http://twitter.com/bizfusion Link naar reactie
msteer
msteer
Filantropist Bill Gates vraagt op LinkedIn:
How can we do more to encourage young people to pursue careers in science and technology?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag