• 0

administratiepakket voor administratiekantoor

Ik werk met Exact OnLine, maar dit blijkt voor een adminstratiekantoor niet zo handig te zijn.

Zo is het niet mogelijk een een kasstaat te sorteren op een kolom, dat wil betekent dat een handmatige sorteerslag nodig is. Ook is het niet mogelijk om de boeking naar Excel te exporteren. Dat kan alleen via een onhandige omweg. Verder heeft het boekingsverslag een andere lay-out dan op het scherm wordt getoond. Dat maakt het controleren allemaal onnodig moeilijk. Dit alles maakt dat ik dit pakket ongeschikt vind voor het achteraf samenstellen van een boekhouding.

Mijn vragen: zie ik iets over het hoofd en kan dit juist wél gemakkelijk?

Of welk boekhoudpakket is meer geëigend om de boekhouding achteraf samen te stellen en kan dan geïmporteerd worden in EoL?

[update:]Voor de duidelijkheid: ik ben pas begonnen als administratiekantoor.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat zegt Exact hiervan? Heb je dit bij hun voorgelegd?

Exporteren zou makkelijk moeten zijn. Komt dit er niet aan?

 

Er zijn momenteel 3 spelers wat online boekhouden betreft:

Reeleezee

Twinfield

Exact online

 

Reeleezee in combinatie met de Bizner bank biedt ook mogelijkheden voor integratie bankboek.

 

Volgens mij kan je bij alle 3 wel een demo account aanvragen.

 

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Wat zegt Exact hiervan? Heb je dit bij hun voorgelegd?

Exporteren zou makkelijk moeten zijn. Komt dit er niet aan?

 

Er zijn momenteel 3 spelers wat online boekhouden betreft:

Reeleezee

Twinfield

Exact online

Er zijn er wel meer. Ik weet dat Unit4, AccountView en iMuis een online variant hebben, die hoofdzakelijk aangeboden worden via administratiekantoren en aanverwante bedrijven.

Link naar reactie
  • 0

Dit gaat wel erg op de detail zeg. Het is misschien beter inderdaad als je eerst contact opneemt met Exact software en die de vraag voorlegt.

 

Wat ik me wel afvraag is waarom je in eerste instantie gekozen hebt voor dit pakket. Heb je niet eerst gekeken wat je allemaal met het pakket moest doen in de praktijk voordat je ermee begon? Ik bedoel dus of je een selectie hebt gemaakt uit verschillende paketten? Tipje op dit forum voor starters om eerst even te kijken naar wat ze met een pakket moeten doen voordat men het in gebruik neemt.

 

Antwoord op jou vraag zou ik niet weten, sorry ik ken het pakket alleen van naam en "gezicht"

Op zoek naar een webdesigner? - Martijn Wessels Webdesign

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 147 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.