Wie kan mij een hint geven waar ik de fiscale bijtelling moet boeken?
We krijgen een overzichts journaalpost van ons loonverwerkingsbedrijf. Deze boek ik normaal gesproken met de volgende journaalpost in onze eigen administratie:
Brutolonen
Sociale lasten ed
vakantiegeld
aan netto lonen
aan loonheffing
Maar nu is er sind kort een leaseauto binnen het bedrijf. Op welke post boek ik de fiscale bijtelling? Mijn gezonde verstand zegt dat dit een 4... post (w&v) moet zijn?
Kortom: wat wordt de correcte journaalpost inclusief fiscale bijtelling?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paul_m
paul_m
Wie kan mij een hint geven waar ik de fiscale bijtelling moet boeken?
We krijgen een overzichts journaalpost van ons loonverwerkingsbedrijf. Deze boek ik normaal gesproken met de volgende journaalpost in onze eigen administratie:
Brutolonen
Sociale lasten ed
vakantiegeld
aan netto lonen
aan loonheffing
Maar nu is er sind kort een leaseauto binnen het bedrijf. Op welke post boek ik de fiscale bijtelling? Mijn gezonde verstand zegt dat dit een 4... post (w&v) moet zijn?
Kortom: wat wordt de correcte journaalpost inclusief fiscale bijtelling?
Bvd,
Paul
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15496-loonjournaalpost-en-fiscale-bijtelling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag