Tweestrijd docent MBO-onderwijs

Aanbevolen berichten

Even vooraf, ik heb niet het forum doorgezocht naar een soortgelijk onderwerp. Bij dubbele posting, mijn excuus!

 

Ik zit op ditmoment in een soort van 2-strijd op mijn school. Even een korte schets; ik doe nu sinds 12 weken een nieuwe opleiding tot Commercieel Medewerker Binnendienst, een niveau 3 opleiding binnen het Middelbaar BeroepsOnderwijs.

 

De laatste weken is er steeds meer een twee-strijd zal maar zeggen tussen mijn docenten en ikzelf over mijn eigen bedrijf waarbij ik steeds vaker van school ben, wat betekent dat mijn bedrijf dus steeds beter gaat lopen. Echter zou je denken dat een docent, bij deze opleiding, stimuleert om juist hierin te ontwikkelen. Dit is bij mij echter niet het geval (maar was wel mogelijk tijdens de intakegesprek): Ik wordt juist afgeremd om te groeien en tijdens de lessen mag ik tegenwoordig niet meer mijn kennis delen met mijn klasgenoten als ik het antwoord bijvoorbeeld weet. Ook is het met regelmaat zo dat enkele docenten foute of onjuiste informatie verschaffen omdat er dingen al veranderd zijn. Ik merk dan ook steeds meer dat ik mij niet optimaal kan ontwikkelen op school, binnen mijn bedrijf, wat volgens de persoon waar ik een intake had, wel allemaal mogelijk zou zijn.

 

Ik weet dat studievragen niet echt mogen bij Higherlevel. Maar wat kan ik het beste ondernemen, uiteindelijk zal ik wel voor mijn bedrijf kiezen (stel dat ze een keuze voor mij neer leggen), maar ik kan er nu nog niet van rondkomen. En hoe kan ik er dan toch voor zorgen dat ik optimaal kan ontwikkelen als ondernemer?

 

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie

Hoewel ik me absoluut kan voorstellen wat voor moeilijke en op het oog tegenstrijdige situatie dit oplevert, ben ik bang dat dit forum niet de plek is hiervoor.

 

Er zullen op je opleiding vast mensen zijn die je hiermee kunnen helpen, zoals je eigen begeleider of iemand die wat verder van de situatie afstaat. De oplossing ligt in ieder geval binnen de muren van je school en niet op dit forum, dus bij deze doe ik dit topic op slot.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 151 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.