• 0

mijnwebwinkel.nl

Goedenavond,

 

Heb al een heel de tijde het idee in me hoofd om een eigen webwinkel met kleding te beginnen of dat een goed idee is , is een tweede maarja!

 

Mijn vraag is of www.mijnwebwinkel.nl wel oke is om als beginnend webwinkel te beginnen of is dat niet slim om dat via hier te doen

 

 

Ideeën????

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Check in je uitgebreide zoektocht ook even oscommerce. En magento is net uit de beta, misschien ook interessant. Er is alleen nog geen ideal koppeling voor. Of toch geen gratis OS versie.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Check in je uitgebreide zoektocht ook even oscommerce. En magento is net uit de beta, misschien ook interessant. Er is alleen nog geen ideal koppeling voor. Of toch geen gratis OS versie.

 

Hier wil ik even iets corrigeren, er is inmiddels wél een iDeal koppeling beschikbaar voor Magento.

Felesta - Webontwikkeling & internet marketing

www: felesta.nl tel: 0184 769008

Link naar reactie
  • 0

Hey dat is mooi :)

 

Nét nieuw. Twas 1 week geleden dat ik nog gekeken had en het draadje op het forum daar dat ik volgde bleef akelig stil.

 

Bedankt voor de tip!

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Mijn verwachtingen zijn om als hobby ermee te beginnen en dan geleidelijk als het gaat lopen om het serieus aan te pakken

 

Maar mijn vraag is vooral is het wel handig om bij mijnwebwinkel.nl te beginnen als beginnend webshop ondernemer ???

suggesties?

Link naar reactie
  • 0

Als er iets vervelends is, dan is het wel overschakelen op een ander programma. Ga het programma gebruiken met in gedachten je uiteindelijke doel: professioneel gebruik. Installeer die software eens en kijk wat het fijnst werkt voor je. Kost je wel een paar uurtjes, maar dan weet je veel meer dan wanneer wij uit de losse pols zeggen: ja doen die mijnwebwinkel....

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Hey dat is mooi :)

 

Nét nieuw. Twas 1 week geleden dat ik nog gekeken had en het draadje op het forum daar dat ik volgde bleef akelig stil.

 

Bedankt voor de tip!

 

Ik heb me geabonneerd op de RSS feed van de Magento blog, daarin werd het vermeld. Het nederlandstalige forum is nog niet al te actief helaas.

 

@Jow1988: Ik heb bij mijnwebwinkel.nl altijd het idee dat de webwinkels erg op elkaar lijken. De mogelijkheden lijken wat beperkt. Voor een beginnende hobby webwinkel zal het op zeker wel voldoen, maar zodra je groter wilt groeien loop je waarschijnlijk toch tegen de beperkingen aan.

 

Het voordeel van open-source software is dat deze beperkingen worden weggenomen, doordat de code in zijn geheel toegankelijk is. Een webdesigner kan daardoor bijvoorbeeld in een later stadium alsnog aanpassingen maken, zonder dat je jezelf nieuwe software moet aanleren. Overstappen is altijd lastig, het is maar de vraag of je je huidige aanbod moeiteloos kunt overzetten naar de nieuwe software en bovendien of je deze ook net zo prettig vind werken als de oude.

Felesta - Webontwikkeling & internet marketing

www: felesta.nl tel: 0184 769008

Link naar reactie
  • 0

Je stelt wel wat vragen maar het is voor mij en ik denk zelf voor meerdere forum gebruikers helemaal niet concreet.

 

Ik wil je best adviseren en mogelijk helpen. Maar als je iets wilt opzetten probeer jezelf er dan ook echt in te verdiepen er is zoveel te vinden met google.nl maar ook vooral bij eerdere topics kun je vrij veel informatie verschaffen.

 

mvg marv

Link naar reactie
  • 0

Hey dat is mooi :)

 

Nét nieuw. Twas 1 week geleden dat ik nog gekeken had en het draadje op het forum daar dat ik volgde bleef akelig stil.

 

Bedankt voor de tip!

 

Ik heb me geabonneerd op de RSS feed van de Magento blog, daarin werd het vermeld. Het nederlandstalige forum is nog niet al te actief helaas.

 

@Jow1988: Ik heb bij mijnwebwinkel.nl altijd het idee dat de webwinkels erg op elkaar lijken. De mogelijkheden lijken wat beperkt. Voor een beginnende hobby webwinkel zal het op zeker wel voldoen, maar zodra je groter wilt groeien loop je waarschijnlijk toch tegen de beperkingen aan.

 

Het voordeel van open-source software is dat deze beperkingen worden weggenomen, doordat de code in zijn geheel toegankelijk is. Een webdesigner kan daardoor bijvoorbeeld in een later stadium alsnog aanpassingen maken, zonder dat je jezelf nieuwe software moet aanleren. Overstappen is altijd lastig, het is maar de vraag of je je huidige aanbod moeiteloos kunt overzetten naar de nieuwe software en bovendien of je deze ook net zo prettig vind werken als de oude.

 

Ik heb Magento ook net ontdekt en ben onder de indruk, maar het lukt mij niet om te installeren. Hebben jullie ook veel problemen gehad? Misschien een beetje offtopic hier maar er is nog geen nederlandse magento community...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.