Mijn neef is samen met z'n broer en tante 'n vof gestart in mei 2007. In oktober 2007 is z'n tante met haar werkzaamheden in de vof gestopt en heeft zich half december bij de kvk uit de vof geschreven. Ze heeft op die zelfde dag haar inleg terug gepind (750 euro).
Ze wil nu (5 maanden na haar uitschrijving) een verdeling van de winst van het jaar 2008. En dat terwijl ze ook nog per 1 oktober met haar werkzaamheden is gestopt.
Mijn vraag:
Heeft ze hier recht op? (ze heeft zich vrijwillig uit laten schrijven, zonder mededeling aan mijn neef en broer, en heeft haar inleg terug gepind)
Alvast bedankt voor de moeite en reaktie!
Ik vind het geweldig dat 'n site als higherlevel.nl mogelijk is, bedankt!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bert Duizer
Bert Duizer
Beste iedereen,
Ik heb 'n vraag:
Dit zijn de omstandigheden:
Mijn neef is samen met z'n broer en tante 'n vof gestart in mei 2007. In oktober 2007 is z'n tante met haar werkzaamheden in de vof gestopt en heeft zich half december bij de kvk uit de vof geschreven. Ze heeft op die zelfde dag haar inleg terug gepind (750 euro).
Ze wil nu (5 maanden na haar uitschrijving) een verdeling van de winst van het jaar 2008. En dat terwijl ze ook nog per 1 oktober met haar werkzaamheden is gestopt.
Mijn vraag:
Heeft ze hier recht op? (ze heeft zich vrijwillig uit laten schrijven, zonder mededeling aan mijn neef en broer, en heeft haar inleg terug gepind)
Alvast bedankt voor de moeite en reaktie!
Ik vind het geweldig dat 'n site als higherlevel.nl mogelijk is, bedankt!
Groet,
Bert
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15773-vennoot-uitgeschreven-alsnog-winst-delen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag