Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Willem_
Willem_
Ik heb besloten om een Werk BV en een Holding BV op te richten voor mijn bedrijf waar alleen ik werkzaam ben.
Om accountants-kosten te besparen, wil ik graag weten welke overeenkomsten wel en niet nodig zijn.
Graag zou ik deze overeenkomsten zelf opstellen (eventueel op basis van wat standaard ovk's van internet). Weet iemand deze ergens te staan?
Ik heb gehoord van de volgende ovk's, maar zijn ze verplicht en waarom zijn ze nodig?
- arbeids overeenkomst
- pensioen overeenkomst
- management overeenkomst
- rekening courant overeenkomst
Is er nog meer nodig om een BV op te richten, kan ik hier zelf al voorbereidingen aan treffen?
Ik kijk uit naar reacties.
Bedankt,
Willem
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag