zrski Geplaatst: 23 april 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 23 april 2003 Ehm, in de ochtend als ik goed geslapen heb :) HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 23 april 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 23 april 2003 Eind van de middag als ik bedenk dat time flies en ik voor mijn gevoel in slow motion heb zitten werken. Dan ineens is er dat stress duiveltje dat rond mijn oren zoemt en zegt "Mik ... je moet nog onwijs veel doen" waardoor het ineens weer vooravond is. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 23 april 2003 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 23 april 2003 's avonds en 's nachts met creatief werk, 's morgens met 'werk dat echt af moet'. Als ik nu m'n dagindeling zo zou kunnen maken dat ik 's middags ging slapen, dan was ik eigenlijk best productief :) Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 23 april 2003 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 23 april 2003 Zeker weten de avonden! Een ochtendmens ben ik al helemaal niet... Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 23 april 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 23 april 2003 Ik ben wel een beetje een nachtbraker, vooral savonds en snachts dus. Maar het hangt er ook maar vanaf wat er gedaan moet worden. Vooral creatieve dingen en bugs opscharrelen zijn prima activiteiten voor lange avonden achter de PC. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
paulmatthijs Geplaatst: 23 april 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 23 april 2003 ik zie een trend :) 's nachts dus, liefst rond een uurtje of 2000 beginnen en dan door tot 0400, 0500. Link naar reactie
Patrick1 Geplaatst: 23 mei 2003 Patrick1 20 0 Geplaatst: 23 mei 2003 Ik presteer het best als het af moet, als ik er geen prioriteit van maak kan ik over bepaalde zaken veel langer doen dan nodig is. s'ochtends vroeg opstaan rond 0500 is voor mij een goed en rustig moment om me zelf te overtreffen. Greetz, Patrick Gain Marketingmanagement & Organisatie. Wij verzorgen/bezorgen voor ondernemingen binnen het MKB, de doorlooproute om klanten te behouden, te werven en de winstgevendheid van klanten te maximaliseren. EasyMarketingplan: praktisch, innovatief en competitief in zeven stappen naar uw oplossin Link naar reactie
Imola73 Geplaatst: 24 mei 2003 Imola73 270 7 Geplaatst: 24 mei 2003 s 'ochtends, 5;00 uur tot 7;00 uur, kun je zomaar jezelf weken werk bezorgen in een helder moment van 20 minuten. Enne als ik ergens volledig inzit helemaal gefocussed ben dan presteer ik altijd. Cheers, Ron Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen