geertjong Geplaatst: 23 juli 2008 geertjong 19 0 Geplaatst: 23 juli 2008 Ik heb even een vraagje, wij hebben een bonusregeling waarbij mensen die niet meer in dienst zijn nog recht hebben op een uitkering. Hoe moet ik dit uitbetalen? Moet diegene weer worden aangemeld bij de bel.dienst en 1 maand verlonen. Kan het bruto worden uitgekeerd? Bedankt voor de reactie! Link naar reactie
0 ecofin Geplaatst: 23 juli 2008 ecofin 520 23 Geplaatst: 23 juli 2008 Dit moet behandeld worden als een nabetaling. Veelal zal dit nog in dezelfde loonperiode (jaar) plaatsvinden neem ik aan. Of wel of niet moet worden aangemeld weet ik niet exact; vermoedelijk even met de bel.dienst kontakt opnemen. Kan in ieder geval niet bruto worden uitgekeerd. John SpeedBalance expert; auteur van een aantal handleidingen voor boekhoudprogramma's en naslagwerken op financieel-administratief gebied. www.hofinza.nl Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 23 juli 2008 Joost Rietveld Moderator 21,7k 60 2033 Geplaatst: 23 juli 2008 Ik heb even een vraagje, wij hebben een bonusregeling waarbij mensen die niet meer in dienst zijn nog recht hebben op een uitkering. Hoe moet ik dit uitbetalen? Moet diegene weer worden aangemeld bij de bel.dienst en 1 maand verlonen. Kan het bruto worden uitgekeerd? Bedankt voor de reactie! Beste Geert Hebben jullie geen loonadministrateur? Deze zal moeten weten dat er per persoon op sofi-nummer (BSN) verloond moet worden, dus ook na datum uit dienst. Voor de LB hoeven ze niet opnieuw (eerste dagsmelding) aangemeld te worden, ze zijn immers niet meer in loondienst. De bonus voorts afrekenen tegen bijzonder tarief. Groet Joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 geertjong Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur geertjong 19 0 Geplaatst: 23 juli 2008 Bedankt voor de reactie! Link naar reactie
geertjong
geertjong
Ik heb even een vraagje, wij hebben een bonusregeling waarbij mensen die niet meer in dienst zijn nog recht hebben op een uitkering.
Hoe moet ik dit uitbetalen? Moet diegene weer worden aangemeld bij de bel.dienst en 1 maand verlonen. Kan het bruto worden uitgekeerd?
Bedankt voor de reactie!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag