Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zrski
zrski
Vanuit mijn IT tijd kan ik me herinneren dat met termen gooien geen goed idee is. Nu ben ik betrokken bij een logistiek verhaal en hier krijg ik onbekende termen naar mijn hoofd geslingerd. ik kreeg de termen FOB en LC in een gesprek te horen en ik was niet zeker wat er bedoelt werd. Volgens de tekst van mijn relatie werdt FOB gebruikt om de kosten te dekken (het lijk me dat dit FOB verklaart) maar LC is zo algemeen dat ik geen idee heb wat hier nou precies mee bedoelt wordt. Hebben we het hier over een Letter of Credit? En zo ja, wat zijn de meest belangrijke zaken waar ik op zou moeten letten?
Het is een tijdje geleden dat ik hier een vraag heb gesteld, ik hoop dat iemand me kan helpen.
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag