Geplaatst: 20 augustus 200816 j #kgt 157 berichten 8 Trofeeën 3 Reputatie Hi, Wellicht is de vraag al gesteld maar ik kon em zo gauw ff niet vinden........... Heb zojuist een opdracht voor levering en werkzaamheden gehad van een LTD als opdrachtgever. De LTD is opdrachtgever namens een stichting welke wel een kvk nummer heeft. De stichting wordt beheerd door een andere stichting. Hoe kan ik die LTD checken. Waarschijnlijk zo ie zo maar 100% te voldoen bij opdracht voor aanvang leveringen?? Mvrgrt Ed
Geplaatst: 20 augustus 200816 j Iwan van Geelen 3.2k berichten 8 Trofeeën 213 Reputatie Wat wil je checken? geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst: 20 augustus 200816 j #kgt 157 berichten 8 Trofeeën 3 Reputatie Auteur Naam directeur, aandeelhouders / vestigingsgegevens contactgegevens, Zoveel als mogelijk is om de verstrekte gegevens te kunnen bevestigen. Mvrgt Ed
Geplaatst: 20 augustus 200816 j ronaldinho 3.8k berichten 8 Trofeeën 296 Reputatie Als die niet in de kvk staat, lijkt dit me het beste startpunt Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".
Geplaatst: 20 augustus 200816 j #kgt 157 berichten 8 Trofeeën 3 Reputatie Auteur Top bedankt............ :)
Geplaatst: 12 september 200816 j #kgt 157 berichten 8 Trofeeën 3 Reputatie Auteur Hi, Heb vanwege een eventueel betalingsrisico toch maar 100% bij levering gedaan en raad eens............. akkoord en is binnen. Zal ik leveren of.............................. ;D L8r
#kgt
Hi,
Wellicht is de vraag al gesteld maar ik kon em zo gauw ff niet vinden...........
Heb zojuist een opdracht voor levering en werkzaamheden gehad van een LTD als opdrachtgever.
De LTD is opdrachtgever namens een stichting welke wel een kvk nummer heeft.
De stichting wordt beheerd door een andere stichting. Hoe kan ik die LTD checken.
Waarschijnlijk zo ie zo maar 100% te voldoen bij opdracht voor aanvang leveringen??
Mvrgrt Ed