beste gebruikers. iemand vertelde mij ooit dat 't belasting technisch het meest voordelig zou zijn om na je afstuderen zo snel mogelijk een hypotheek af te sluiten, mits bovenmodaal startloon..ik kan hier zelf echter geen grondslag van vinden, waarom zou dit zo zijn? ...is dit uberhaupt wel zo? (en ja het zal inderdaad van een hoop dinge afhange, maar degene was afgestudeerd in fiscaal recht en reeds lange tijd actief in de "belastingwereld" dus vroeg mij eigenlijk af of iemand hier meer info over zou hebben)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tagere
tagere
beste gebruikers. iemand vertelde mij ooit dat 't belasting technisch het meest voordelig zou zijn om na je afstuderen zo snel mogelijk een hypotheek af te sluiten, mits bovenmodaal startloon..ik kan hier zelf echter geen grondslag van vinden, waarom zou dit zo zijn? ...is dit uberhaupt wel zo? (en ja het zal inderdaad van een hoop dinge afhange, maar degene was afgestudeerd in fiscaal recht en reeds lange tijd actief in de "belastingwereld" dus vroeg mij eigenlijk af of iemand hier meer info over zou hebben)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16985-hypotheek-zo-snel-mogelijk-na-afstuderen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag