• 0

Website Layout

Zoals in een andere thread is besproken ben ik begonnen aan een online scooterwinkel.

 

Ik wil de website zelf gaan bouwen, maar heb geen idee wa voor soort layout ik zal maken.

 

Hebben jullie enige tips of ideeen? Bijvoorbeeld wat je prettig vind om te lezen kwa lettertype, kleuren etc.

 

Alvast bedankt,

 

Maikel

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

23 antwoorden op deze vraag

  • 0

Enige probleem wat ik heb is dat mijn website eigenlijk voor webshop is, en als ik de layout zo laat dan valt dat een beetje achterwegen, vind je ook niet?

 

Zal wel eens even wat aan veranderen en op scooteronderdelen.biz plaatsen

 

 

Hmmm... dat suckt, die webshop die ik wilde gebruiken werkt dus niet. Dat is meteen de index en ik kan hem ook niet in een zelfgemaakt index verwerken, ik zal dus op zoek moeten gaan naar een nieuwe webshop,

 

Maar ben nu werken 17:32 en ben terug om 10:45

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat ik er toch zelf wel aan uit zal komen, heb nu gevonden hoe ik de winkel in mijn eigen layout kan stoppen :)

 

je kan trouwens al een voorbeeld zien van de winkel:

 

Die offerte vind ik wel mooi gemaakt.

Link naar reactie
  • 0

gaat zeker de goede kant op. Ga je alles proberen te vullen? Zo niet dan zou ik de lege onderdelen er zeker uithalen. Een bezoeker hoeft maar een paar lege onderdelen achterelkaar voor zijn neus te krijgen en hij/zij komt waarschijnlijk nooit mee terug.

 

Je hebt nu ook wel erg veel navigatie menu's. Heb je er echt zo veel nodig? Volgens mij heb je aan één navigatie menu voldoende?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Ik zou 1 zo'n klein menu aan de linkerkant kunnen laten en dan nog een grote eronder, de winkel iets breder maken en de menutjes rechts ervan helemaal weg laten.

 

Btw weet je een plaats voor de reclame van mijn sponsors? :P

Link naar reactie
  • 0

Ik zou de menu's aan de zijkanten helemaal weghalen, en bovenaan onder de header een menu maken. Anders moeten veel mensen horizontaal scrollen en vinden veel mensen denk ik niet fijn. De sponsor zou je onder de header, in de header of onderaan de pagina kunnen plaatsen.

Link naar reactie
  • 0

Misschien wel een goed idee ja, om de menutjes onder de header te plaatsen, maar word het dan niet onoverzichtelijker?

 

En wat vind je van de kleuren zijn die goed zo?

 

En ik denk dat ik de header ga vervangen door iets met een achtergrond of lijkt jullie dat niks?

 

Alvast bedankt voor alle tips

Link naar reactie
  • 0

Onoverzichtelijker wordt het denk ik niet, je moet natuurlijk wel het menu aanpassen. Je zou een java scriptje kunnen gebruiken met menuopties die als een lijst uit de knop komen. Je gebruikt nl nu toch al java in je webpage voor die webshop. Je kunt natuurlijk ook de webshop vervangen door een php versie, dan kun je de webshop fatsoenlijk integreren in je site.

De kleuren vind ik wel redelijk zo, die kun je altijd nog aanpassen.

In de header zou ik een logo zetten. Een achtergrond kan, maar dan zou ik die wel aanpasbaar aan de resolutie maken.

Oja, je moet denk ik ook nog de titel van je pagina veranderen, daar staat nu: "Welkom op Maikie's website".

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ow, de titel had ik niet eens opgemerkt :) komt omdat ik hem van mijn persoonlijke website had afgehaald. zal hem zo even veranderen.

 

Enne, een vriend van mij had een webwinkel in php gemaakt, was een betaald project. maar hij zei ik wil hem niet zomaar aan je geven :P

 

Enig idee wie een logo zou kunnen maken? Want mijn skill in logo's maken is 0

 

 

Link naar reactie
  • 0

Gewoon even met die vriend van jou praten, en hem wat geld toeschuiven of korting beloven op scooteronderdelen. Of gewoon Benm een paar pakken koffie geven. :D

Je zou het logo door iemand hier op het forum kunnen laten maken, maar dat kost geld. Je zou ook op deze site een uurtje logo's kunnen bekijken, die je het mooiste vind bewaren en dan hieruit inspiratie halen voor een logo. http://www.logo.nino.ru Ik zou in ieder geval duidelijk .biz achter je logo zetten.

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je tijd en je tips hans s. Ik zal zeker eens even op die website gaan kijken, en misschien dat ik dan toch nog wat inspiratie krijg.

 

;)

Link naar reactie
  • 0

Wat vinden jullie van deze shop? ook kwa kleuren en besturing

 

Die php shop kreeg ik niet aan de praat, en comsite kwam er ook niet aan uit, ze stuurden toen opeens nog een mailtje 30min later, kijk eens hier en toen hadden ze deze geinstalleerd

 

http://www.scooteronderdelen.biz/ver

 

Komt nog wel een andere header natuurlijk, en de producten worden aangevuld, Die "wielen" heeft comsite zelf even erin gezet om te testen.

 

Link naar reactie
  • 0

jah, dat heb ik ze ook verteld, ze hadden het gewoon uit zichzelf gedaan, ik had een email gestuurd met die phpshop en grvaagd of hun er aanuit kwamen, was wel half gelukt maar niet echt goed. Toen zeiden ze maar er zijn genoeg andere te vinden. Toen gaven ze dus die link die ik hier ook had gekregen.

 

10min later kreeg ik toen die mail en ze zeiden wat vind je hier van :)

 

Vond ik wel tof!

 

En wat bedoelde je met hier en daar veranderen, de kleuren enzo of alleen header en producten toevoegen.

 

Bedankt voor je reactie trouwens

Link naar reactie
  • 0

Ik zou het gewoon iets veranderen, andere kleuren en misschien een andere vormgeving. Een header en de producten moet je er natuurlijk ook in zetten. Ik zou zeggen, neem er de tijd voor, want ik heb gehoord dat het toch wel een aantal weken/maanden duurt voordat je een belastingnr hebt gekregen.

Link naar reactie
  • 0

Dat zou best wel balen zijn als het echt een paar maanden duurt,

 

Maar website is ook niet zomaar af, ik kan pas prijslijsten aanvragen als ik ingeschreven ben bij de kvk. En dan nog overal plaatjes opzoeken + prijzen maken + informatie erbij zetten. Daar zal ik ook nog wel even mee zoet zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 166 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.