Sinds december 2007 ben ik woonachtig in Spanje en heb ik mij in Nederland uitgeschreven.
Nu zou ik graag mij willen latene registreren als ZZP-er (Consultant) in Nederland en bij opdrachten (bij voorkeur 3 aansluitbare dagen per week) op en neer te vliegen.
Waarschijnlijk zou ik mijzelf weer moeten inschrijven in NL, maar ik heb daar geen woonadres meer, behalve de mogelijkheid dat ik mij kan inschrijven bij mijn ouders.
Heeft iemand een idee hoe ik qua inschrijving en VAR e.e.a. het beste zou kunnen aanpakken om een NL-rechtgeldige ZZP te worden,?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rob1970
Rob1970
Hallo allemaal,
Sinds december 2007 ben ik woonachtig in Spanje en heb ik mij in Nederland uitgeschreven.
Nu zou ik graag mij willen latene registreren als ZZP-er (Consultant) in Nederland en bij opdrachten (bij voorkeur 3 aansluitbare dagen per week) op en neer te vliegen.
Waarschijnlijk zou ik mijzelf weer moeten inschrijven in NL, maar ik heb daar geen woonadres meer, behalve de mogelijkheid dat ik mij kan inschrijven bij mijn ouders.
Heeft iemand een idee hoe ik qua inschrijving en VAR e.e.a. het beste zou kunnen aanpakken om een NL-rechtgeldige ZZP te worden,?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17087-registreren-in-nederland-als-zzp-er-maar-woonachtig-in-spanje/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag