Industry Dance (26-06-2003)

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Net als voorgaande jaren organiseert Emerce de spetterende Industry Dance. De Industry Dance biedt de ultieme mogelijkheid om alle collega's en contacten weer eens in een andere omgeving te ontmoeten waar de strakke dassen van de dag kunnen worden losgemaakt! Onder het genot van een (gratis) drankje en de beste DJ's van nu is de Industry Dance de ideale kick-off van de zomer. Check de site voor meer info >>>

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Me, me, me zou ik bijna roepen. Maar ik heb de 26e juni een sociale verplichting bij NewVenture. Dan is er prijsuitreiking van de 3e ronde.

 

Maar ... daar kan ik natuurlijk mijn gezicht laten zien en i.p.v. daar lang te blijven hangen, te borrelen en tot in de late uurtjes op stap te gaan (zoals ik dat bij de eerste twee prijsrondes ook gedaan heb) kan ik natuurlijk na de NV prijzen naar Amsterdam gaan.

 

Is het miskien een idee om de 26e juni met zijn allen te gaan ... i.p.v. de moderatorenborrel op 2 juli ... of maak ik het nu allemaal weer veel te ingewikkeld ;)

 

Of maken we hier een CO-uitje van ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Hoe meer zielen hoe meer vreugd zou ik zeggen. Maar nadat het zo moeilijk is om een moderator-meeting te organisaren, zal dit vast ook niet zo makkelijk lukken. Maar als je bij NewVenture vandaan komt spreken we gewoon ergens in Mokum af. Kom gewoon effe binnenhoppen aan het eind van de avond bij Industry Dance, dan gaan we daarna verder de stad in!

 

Wie volgt.......?

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

57 Euro = NFL 125,- voor een feestje, vrij prijzig, zeker in deze tijd

 

De prijs is als je 01 - 05 Tickets besteld 45,00 euro. Scheelt weer 12 euro met jou prijs rhoevers ;)

 

En dan .... quote

Onder het genot van een (gratis) drankje

Ookal weet ik niet waarom bijna tussen haakjes staat ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Gni, gni .... grappig want ik heb al een visje uitgegooid. Wij hebben zelf geen connecties bij Emmerce (toch ?).

 

Ohhhh .... wacht Ruud Smeets is daar columnist ... daar heeft Zrski toch goede contacten mee ?!?! Zrski ... try it out ?!

 

Ikzelf heb her en der even wat mailtjes verspreid naar ICT-companies ... who knows komt er wat positiefs uit .....

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

I know, maar voor nix is nog altijd beter dan korting!

Niet dat dat moet, maar als het kan niet verkeerd toch ?

 

Bydewee ... hebben we nog geen 16 geïnteresseerden voor de 5 euro discount per kaartje dus voorlopig valt er nog geen korting in de wacht te slepen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

57 Euro = NFL 125,- voor een feestje, vrij prijzig, zeker in deze tijd

 

De prijs is als je 01 - 05 Tickets besteld 45,00 euro. Scheelt weer 12 euro met jou prijs rhoevers ;)

 

En dan .... quote

Onder het genot van een (gratis) drankje

Ookal weet ik niet waarom bijna tussen haakjes staat ?

 

45 euro EX BTW

 

Prijzen tickets wanneer er meer tegelijk besteld worden.

01 - 05 Tickets 45,00 euro

06 - 15 Tickets 42,50 euro

16 - 20 Tickets 40,00 euro

 

Ticketprijzen zijn ex. 19 % BTW

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ohhhh sjoet ... ben nooit een rekenwonder geweest. En door die BTW niet mee te tellen reken ik mezelf dus rijker en eindig ik arm.

 

57 euro it is. Mmmmm een sportschool waar ik nooit heenga omdat het saai is, is net zo duur. En aangezien ik van plan ben zeer levendig op de dansvloer te staan valt de prijs nog reuze mee :D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zijn er nog HL-ers die hier naartoe gaan? Ikzelf ben op een ander event (New Venture) aanwezig, dus zul je mij daar niet treffen.

Maar als ik het goed heb gaat Ronald Kleverlaan wel?

Wie nog meer ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.