Ga naar inhoud

Higherlevel Meeting 9 januari 2009

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Naar aanleiding van het enthousiasme rondom de organisatie van de off line meeting op 17 september 2008. En het verzoek om dit vaker te doen....... Een poll aangemaakt om te peilen binnen welke frequentie we elkaar in het kader van mixing work with pleasure willen ontmoeten.

Wel even een kanttekening: de afgelopen meeting was uniek. Zowel qua opkomst, maar ook qua sponsoring. Ehmmm... hoe gaat dat gezegde ook al weer "Garantie uit het verleden bieden geen....". Maar ja... who knows... krijg ik de hoofdsponsor zo gek om per kwartaal iets uit de miljoenennota te halen? Al is het alleen al om het feit dat ze het enorm vervelend vinden als ik met mijn eigenwijze gedrag steeds weer op de stoep sta ;D

Ben je nieuw op Higherlevel.nl? Dan ben je uiteraard meer dan welkom om tijdens de off line meetings anderen te ontmoeten. Geef je voorkeur aan in de poll.

Edit topic titel aangepast

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Featured Replies

Geplaatst:

anna82

Fijn dat het gezellig was! Ikzelf kon helaas niet, voelde me bijna schuldig want had al weleens gepost en gestemd dat als er weer 'n meeting is ik wel wil komen, maar op deze datum kon ik helaas niet. Hopelijk wel bij de volgende!

Geplaatst:

Marco van den Maagdenberg

Ook ik wil gastheer Henry en Mikky nog bedanken voor het ontvangst in ’s-Gravendeel. Het waren weer aangename gesprekken die ik heb mogen voeren.

Ik vond het alleen jammer dat ik thuis al goed gebuffeld had en met de auto was, er was zoveel lekkers.

Toch leuker om zo’n evenement bij een collega ondernemer te organiseren ! Krijgen de postings van die gastheer toch weer een andere dimensie!

Die avond is er ook gesproken over een mogelijk motormeeting en dat doe ik toch liever dan golven, dus bij deze mijn aanmelding daarvoor ( voor die motormeeting natuurlijk en dan mag dat best wat verder weg zijn).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.