Fora goed doorgelezen, maar kon het antwoord op mijn vraag nergens vinden!
Wil straks mijn klanten een rapport kunnen sturen (adobe/pdf) met daarin een mooi overzicht van wat ik heb gevonden. Het is een beetje lastig uitleggen, maar ben een leek op dit gebied! Ik zal straks voor mijn klant dingen op gaan zoeken. Wanneer ik dit klaar heb, wil ik hen een professioneel en overzichtelijk rapport kunnen toezenden met de uitslag van mijn bevindingen. Is hier een speciale site voor waar ik voorbeelden kan vinden, andere mogelijkheden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
muller
muller
Hallo,
Fora goed doorgelezen, maar kon het antwoord op mijn vraag nergens vinden!
Wil straks mijn klanten een rapport kunnen sturen (adobe/pdf) met daarin een mooi overzicht van wat ik heb gevonden. Het is een beetje lastig uitleggen, maar ben een leek op dit gebied! Ik zal straks voor mijn klant dingen op gaan zoeken. Wanneer ik dit klaar heb, wil ik hen een professioneel en overzichtelijk rapport kunnen toezenden met de uitslag van mijn bevindingen. Is hier een speciale site voor waar ik voorbeelden kan vinden, andere mogelijkheden?
Graag reacties?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17375-rapport-verzenden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag