Hierbij even een vraag waar ik na lang speurwerk nog steeds geen antwoord op heb. Uw hulp is nodig.
Ik heb een eenmanszaak..met 2 bedrijfsactiviteiten.
1) bedrijven kunnen mij inhuren voor administratieve ondersteuning, hulp bij sales acties, telesales, marktonderzoek
2) Naast bovenstaande werkzaamhede exploiteer ik ook een webshop...Deze is net nieuw en in de opstartfase, maar wordt zeker dit jaar nog flink uitgebreid
Nu heb ik voor activiteit 1 wellicht op termijn een VAR verklaring nodig. Maar hoe zit dat met acticiteit 2 ?
In hoeverre heb je Var nodig als beide activiteiten je meer dan genoeg klanten opleveren?
Hoe worden klanten van een webshop gezien door de belastingdienst? ( ivm de Var)
Stel ik heb dit jaar 1 opdrachtgever voo activiteit 1 en ik heb daarnaast 500 betalende klanten in mn webshop??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Manuel
Manuel
Beste Levellers
Hierbij even een vraag waar ik na lang speurwerk nog steeds geen antwoord op heb. Uw hulp is nodig.
Ik heb een eenmanszaak..met 2 bedrijfsactiviteiten.
1) bedrijven kunnen mij inhuren voor administratieve ondersteuning, hulp bij sales acties, telesales, marktonderzoek
2) Naast bovenstaande werkzaamhede exploiteer ik ook een webshop...Deze is net nieuw en in de opstartfase, maar wordt zeker dit jaar nog flink uitgebreid
Nu heb ik voor activiteit 1 wellicht op termijn een VAR verklaring nodig. Maar hoe zit dat met acticiteit 2 ?
In hoeverre heb je Var nodig als beide activiteiten je meer dan genoeg klanten opleveren?
Hoe worden klanten van een webshop gezien door de belastingdienst? ( ivm de Var)
Stel ik heb dit jaar 1 opdrachtgever voo activiteit 1 en ik heb daarnaast 500 betalende klanten in mn webshop??
Hoe zit het dan met de VAR??
Elk antwoord of advies is welkom
Manuel Tingen
www.deepsale.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17420-eenmanszaak-2-activiteiten-var-verklaring-nodig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag