Het ministerie EZ introduceert een nieuwe innovatiestimulans voor het MKB: het innovatiekrediet
van de site:
Innovatiekrediet
Het Innovatiekrediet is een risicodragend krediet voor de financiering van ontwikkelingsprojecten met veel commerciële potentie maar nog grote technische risico’s. De projecten zijn gericht op de ontwikkeling van nieuwe producten, processen of diensten. Het Innovatiekrediet vermindert het financiële risico voor de ondernemer: mislukt het project, dan hoeft het Innovatiekrediet niet te worden terugbetaald.
Weer een nieuwe regeling waarbij ik iig mijn vraagtekens heb.
Als zwartdenker heb ik de indruk dat het vraagt om (semi-)fraude, althans het vergedrukte gedeelte is een nadrukkelijke uitnodiging daartoe aan de minder sympathieke ondernemer
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Frans Sijtsma
Frans Sijtsma
Het ministerie EZ introduceert een nieuwe innovatiestimulans voor het MKB: het innovatiekrediet
van de site:
Weer een nieuwe regeling waarbij ik iig mijn vraagtekens heb.
De link : innovatiekrediet
Als zwartdenker heb ik de indruk dat het vraagt om (semi-)fraude, althans het vergedrukte gedeelte is een nadrukkelijke uitnodiging daartoe aan de minder sympathieke ondernemer
Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17471-innovatiekrediet-van-senternovemagentschapnl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag