helloa22 Geplaatst: 13 oktober 2008 helloa22 2 0 Geplaatst: 13 oktober 2008 goeiemiddag, Ik ben bezig met een online dierenwinkel te openen maar heb een paar vraagjes. Ik wil me inschrijven bij de KVK maar valt een online shop onder een eenmanszaak, werk uiteraard alleen want moet de inschrijvingspapieren downloaden en weet niet onder welke catogorie het valt en hoe zit het met de belastingdienst moet ik daarvoor ook papieren downloaden en tegelijkertijd op sturen? groetjes marc, Link naar reactie
0 Iwan van Geelen Geplaatst: 13 oktober 2008 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 13 oktober 2008 Categorie? Welke keuzes heb je dan? geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
0 Marco van den Maagdenberg Geplaatst: 13 oktober 2008 Marco van den Maagdenberg 3,8k 255 Geplaatst: 13 oktober 2008 Je stelt een vraag, waaruit blijkt dat voor jou elementaire zaken niet duidelijk zijn en dat is zeker geen schande. Ik zou je willen adviseren, eerst zelf wat info te gaan verzamelen en daarna daarover hier op het forum vragen te stellen. Je moet eens googelen op; eenmanszaak er gaat een wereld voor je open. Link naar reactie
0 helloa22 Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur helloa22 2 0 Geplaatst: 13 oktober 2008 oke zal ik doen en als ik dan nog een vraag heb zal ik hem hier stellen. Link naar reactie
0 D. Verzijl Geplaatst: 13 oktober 2008 D. Verzijl 79 5 Geplaatst: 13 oktober 2008 en hoe zit het met de belastingdienst moet ik daarvoor ook papieren downloaden en tegelijkertijd op sturen? Nope is niet nodig, bij een eenmanszaak is je BTW nummer NL.B01 en deze kan meteen worden aangevraagd bij inschrijving op het KVK. Clickthrough online marketing: online analytics, zoekmachine marketing en e-mail marketing www.clickthrough.nl Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 14 oktober 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 14 oktober 2008 Een online dierenwinkel doet me maar aan één ding denken :) Link naar reactie
helloa22
helloa22
goeiemiddag,
Ik ben bezig met een online dierenwinkel te openen maar heb een paar vraagjes.
Ik wil me inschrijven bij de KVK maar valt een online shop onder een eenmanszaak,
werk uiteraard alleen want moet de inschrijvingspapieren downloaden en weet niet onder welke catogorie het valt
en hoe zit het met de belastingdienst moet ik daarvoor ook papieren downloaden en tegelijkertijd op sturen?
groetjes marc,
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag