Geen flitspalen meer

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Tegen beter weten in had ik vorige maand net iets minder dan mijn gemiddelde gewend is: 260 euro :-\

Ben veilig thuisgekomen, heb niemand kwaad gedaan .... ik snap die flitspalen, radars en achtervolgingen van motoragenten niet ???

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
ik snap die flitspalen, radars en achtervolgingen van motoragenten niet

 

Tja... Stel je runt een toko met een jaaromzet van pakweg 150 miljard euro. En stel, dat is nog steeds niet helemaal genoeg, ondanks het megalomane bedrag ontstaat er ergens een balans-tekort. Dan kun je 2 dingen doen:

 

1- Minder uitgeven

2- Meer verdienen

 

Aangezein (1) nauwelijks lijkt voor te komen in het vocabulair van deze club, moest en zou het (2) worden. Aangezien je ook nog geen gevoel voor marketing hebt, gebruik je je monopolie-positie, die je onder dreiging van enig geweld hebt weten af te dwingen. Meewerkend feit is dat je klanten meelopende makke schapen zijn, die met op zn hoogst een beetje morren je prijsverhogingen wel slikken...

 

Ohja, dit verhaal gaat niet over microsoft ;)

 

Link naar reactie

Tja, het is inderdaad diep triest. Het nadeel is dat er genoeg mensen zijn die het ook goed vinden.

 

"Dan rijden die weg piraten maar wat minder hard"

 

Het nadeel zijnde dat de echte wegpiraten altijd wel verschillende trucjes zullen aanschaffen om de stroom boetes tegen te gaan.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Ik heb even wat gemist, maar de radardetector wordt wederom verboden? Netals afgelopen jan, juli 2002, jan 2002 en oktober 2001?

 

Ik gebruik hem nog steeds, want de wet heeft geen verbod op het opvangen van signalen... anders zou de radio ook verboden moeten worden!

 

Over de techniek: hoe werkt die digitale variant? Zenden ze een signaal uit om te meten? (zal wel moeten, anders komen er lussen ofzo... dat is dan geen mobiele controle meer). Wat ze uitzenden, kan je opvangen! Je veranderd er niets aan, dus ook niet strafbaar!

 

Of schrijf ik nu vreemde dingen?

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Ik heb laatst op TV gezien dat ze gebruik gaan maken van langwerpige bakken die op zithoogte komen te staan. Hierin zitten (geloof ik) vier camera's naast elkaar.

 

De snelheidsovertreding wordt hierbij gecontroleerd door het verstrijken van de tijd tussen het wisselen van het contrast van twee naast elkaar gemonteerde camera's... geen signalen dus... vervolgens maakt een digitale camera (dus ook geen flits...) een foto van de overtreder...

 

Wordt ook leuk in de herfst... wat zou er gebeuren als er een fractie nadat jij de eerste camera bereikt, er een blaadje voorbij de tweede camera dwarrelt????

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie

Wordt ook leuk in de herfst... wat zou er gebeuren als er een fractie nadat jij de eerste camera bereikt, er een blaadje voorbij de tweede camera dwarrelt????

Hmmm, je kan veel van de overheid zeggen, maar als het op boetes en overtredingen aankomt, dan zullen ze dit toch wel erg goed onderzocht hebben :)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 154 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.