Laserprinter qua afdrukkwaliteit. Jullie ervaringen?

Aanbevolen berichten

Ha allemaal,

 

Mijn huidige Laserprinter, de Samsung CLP-610ND begint kuren te krijgen. Na een gebruikstijd van 2 maanden zie ik een (kleuren)schaduw onder de letters, wat net lijkt of het onscherp is. Ook rafels rondom te letters.

 

Nu wil ik graag direct een zéér goede laserprinter kopen. Wie van jullie heeft ervaring met een haarscherpe kleurenlaserprinter (CMYK) die MacOSx geschikt is?

 

Alvast bedankt!

 

- Tim

Zoekmachine Marketing via InByte Internet Marketing - http://www.inbyte.nl

Link naar reactie

Was het niet laatst enorm nieuws dat iemand 8 ton had uitgegeven aan www.printer.com ? (hint!)

 

Verder zou ik toch echt eerst eens bellen met Samsung want 2 maanden en dan al kuren, dat hoort niet. Naar mijn ervaring is de kwaliteit van Samsung producten goed en de keer dat ik de helpdesk nodig had ging dat ook prima, volgens mij is het zeker de moeite waard en misschien heb je nu gewoon een prima printer met een productiefoutje oid.

 

Groeten,

 

hwjd

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie

Nog even aanvullend op mijn andere post, ik ben zelf ook HP fan (2 HP printers houden het hier al 2 jaar uit, eentje daarvan staat constant aan, goede printkwaliteit ook).

 

Laatst kwam ik op internet deze tegen: HP Officejet Pro L7780, is een alles in een ding. Het is wel een inkjet maar kwa printkosten vergelijkbaar met laserprinters die dubbel zo duur zijn en technisch zit de printer erg goed in elkaar (gescheiden inktcompartimenten enzo). Misschien is het wat (+/-€400)

 

Groeten,

 

hwjd

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie

Laserprinters zijn gevoelig voor verkeerd papier of viezigheid. Niet per ongeluk stickervellen of andere dingen gebruikt die niet geschikt zijn voor een laserprinter? Heb ook wel eens beschadiging gezien na gebruik van stickervellen die wel geschikt zouden zijn voor laserprinters trouwens.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 153 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.