• 0

hoe biedt ik de adverteerders in Nederland zekerheid?

Beste HLers,

 

Ik ben bezig om nu adverteerders op de Nederlandse markt te zoeken.

Ik heb al adverteerders gevonden voor de lokale markt hier (Curacao).

Ook worden we gesteund door de lokale overheid.

 

Mijn vraag is nu; hoe biedt ik de adverteerders in Nederland zekerheid?

 

Een aantal vragen waar ik mee zit:

* Waar worden eventuele geschillen berecht? Is hierop het Nederlands recht van toepassing? (of juist dat van curacao)

* Is het handig om alle informatie op het contract te zetten? Bankgegevens, kvknummer...

* We hebben geen kvk nummer, is het handig om alle financiele transacties door te laten lopen via ons partnerbedrijf in Nederland? En dus zijn kvk nummer te vermelden etc.. Hij zal dus ook als fiscaal vertegenwoordiger dienen lijkt mij?

 

Misschien zijn er mensen met ervaringen of hebben ze nog enige tips voor mij..

Het gaat er dus o.a. om hoe ik die adverteerders makkelijker over de streep trek. Hoe weten ze "zeker"dat hun geld veilig en goed terecht komt.

 

Groet, Rob

 

 

titel aangepast MOD

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

bedankt voor je reactie! je hebt gelijk.. maar we hebben nog geen origineel exemplaar.. daarom zullen we gebruik maken van een dummy van de gids.. deze bestaat uit een pagina of 8 full color a5 dubbel gedrukt en glanzend..

 

denk dat het topic wel gesloten mag worden.. ik ga gewoon mijn contract even finishen en dan opsturen naar de freelance verkoper die voor ons werkt in Nederland.. dan evalueren we wel zelf verder ..

Link naar reactie
  • 0

offtopic:

regent veel hier nu maar het wordt beter.. je moet geluk hebben.. ga er iig niet van uit dat je hier altijd zon hebt... het blijft tropisch in het regenseizoen.. warm is het altijd, en voor bedrijf pm ik je liever :) ga geen reclame maken hier..

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 66 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.