ik heb een oude nissan micra en die is ouder dan 15 jaar. Deze auto wil ik vanaf 1 januari op de zaak zetten (V.O.F.) aangezien dit fiscaal gunstiger is. Echter ik heb op dit forum gelezen dat je niet zomaar je auto op de zaak kan zetten. Mijn vraag is kan dit gewoon?
Tenslotte, ik heb een accountancy in mijn pand zitten en die zegt, gewoon lekker privé houden die auto en gewoon alles aftrekken, de belastingdienst gaat toch niet moeilijk doen. Dit lijkt mij niet de beste manier, toch?
Kan iemand mij wat meer duidelijkheid geven?
alvast bedankt!
Webdesign Almere - DutchBridge.nl is een jong en flexibel webdesign bureau
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
isomis
isomis
ik heb een oude nissan micra en die is ouder dan 15 jaar. Deze auto wil ik vanaf 1 januari op de zaak zetten (V.O.F.) aangezien dit fiscaal gunstiger is. Echter ik heb op dit forum gelezen dat je niet zomaar je auto op de zaak kan zetten. Mijn vraag is kan dit gewoon?
Tenslotte, ik heb een accountancy in mijn pand zitten en die zegt, gewoon lekker privé houden die auto en gewoon alles aftrekken, de belastingdienst gaat toch niet moeilijk doen. Dit lijkt mij niet de beste manier, toch?
Kan iemand mij wat meer duidelijkheid geven?
alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18649-auto-op-de-zaak-zetten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag