Een aantal weken geleden heb ik een bericht gepost over een idee om een nieuwe website te lanceren. Op dit moment, ben ik samen met een compagnon ( gevonden via Higherlevel), bezig de website te realiseren.
Bij het betalingssysteem zijn we er nog niet helemaal uit, we willen graag storten en uitbetalen erop hebben.
Ik heb al een beetje rondgesurft op het internet en het valt me op dat ik nergens de hele uitgebreiden betalingssystemen kan vinden zoals:
- neteller
- moneybookers
- Ideal
- Visa
- Mastercard
- Clickandbuy
- Click2pay
- Enz
Zijn er mensen die hier verstand van hebben en mij eventueel tips kunnen geven?
Alvast bedankt!
Groeten Philippe Brand
P.s Is het normaal dat er bijv voor een Ideal transactie tussen de 0.80€ en 1.20€ in rekening wordt gebracht?
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen."
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Pete
Pete
Beste Higherlevel-leden,
Een aantal weken geleden heb ik een bericht gepost over een idee om een nieuwe website te lanceren. Op dit moment, ben ik samen met een compagnon ( gevonden via Higherlevel), bezig de website te realiseren.
Bij het betalingssysteem zijn we er nog niet helemaal uit, we willen graag storten en uitbetalen erop hebben.
Ik heb al een beetje rondgesurft op het internet en het valt me op dat ik nergens de hele uitgebreiden betalingssystemen kan vinden zoals:
- neteller
- moneybookers
- Ideal
- Visa
- Mastercard
- Clickandbuy
- Click2pay
- Enz
Zijn er mensen die hier verstand van hebben en mij eventueel tips kunnen geven?
Alvast bedankt!
Groeten Philippe Brand
P.s Is het normaal dat er bijv voor een Ideal transactie tussen de 0.80€ en 1.20€ in rekening wordt gebracht?
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen."
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18670-betalingssystemen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag