Zoals enkelen van jullie weten zit ik in de laatste fase van mijn 2 nieuwe webshop xbox2go.nl en ps2go.nl. Nu is mijn bedrijfsnaam Max24.nl.
Het volgende:
Klant besteld artikel bij mij en krijgt factuur, welke naam staat er op het factuur? Aangezien xbox een merknaam is van Microsoft is dat vrij lastig, maar is er een mogelijkheid om logo + sitenaam linksbovenin te zetten met daaronder is onderdeel van of iets dergelijks? Of kan dit gewoonweg niet?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
W-Media
W-Media
Beste leden,
Zoals enkelen van jullie weten zit ik in de laatste fase van mijn 2 nieuwe webshop xbox2go.nl en ps2go.nl. Nu is mijn bedrijfsnaam Max24.nl.
Het volgende:
Klant besteld artikel bij mij en krijgt factuur, welke naam staat er op het factuur? Aangezien xbox een merknaam is van Microsoft is dat vrij lastig, maar is er een mogelijkheid om logo + sitenaam linksbovenin te zetten met daaronder is onderdeel van of iets dergelijks? Of kan dit gewoonweg niet?
YouTube HondenSteps
HondenSteps
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18893-gecompliceerde-vraag-facturatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag