Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sas1970
Sas1970
Hallo allemaal,
Ik ga proberen kort mijn verhaal uit te leggen en hoop op dit forum wat wijzer te kunnen worden.
Ik woon samen met mijn vriend en we hebben beide een baan. Mijn vriend is voornemens om als
ZZP er te gaan werken omdat hij dan meer kan gaan verdienen en niet steeds gezeur van een baas
heeft. Nu is het geval dat hij uit een scheiding komt en hij , waarschijnlijk aan het einde van dit jaar, de schuldsanering
in moet. Aangezien ik al op internet ben gaan speuren of dat allemaal wel kan, moet ik zeggen dat ik er nog
niet echt veel wijzer van ben geworden. In die zin, dat het soms oogluikend wordt toegestaan. Mijn vriend heeft
zoiets van ´hoe eerder ik alles afbetaald heb hoe eerder ik er vanaf ben´ omdat hij gewoonweg veel meer kan
gaan verdienen. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
We kwamen ook nog op het idee dat ik dan een eenmanszaak zou starten en hem als het ware in loondienst
zal nemen omdat ze vaak willen dat je voor een baas werkt. Zou dit een mogelijkheid kunnen zijn, ook omdat ik
mijn eigen full time baan zal behouden? Of is dit toch niet helemaal slim bedacht?
Hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen.
Alvast bedankt!
Gr Saskia
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19138-zzp-en-schuldsanering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag