Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen
Geplaatst:

adnarim

Hallo,

 

Ik heb een vraag,ik ben aan het denken om een nieuwe webshop in te richten,maar zit met een twijfel.

 

Ik vraag me nl af of klanten het fijn vinden om zich te registreren of aan te melden?

Ik heb nu een webwinkel,waar klanten het bestelformulier invullen voor bestelling en het bedrag op voorhand overmaken.

Ik heb hier nog nooit commentaar of klachten over gekregen,maar lees hier en daar dat een betalingssysteem toch zn voordelen heeft.

 

Wellicht zitten hier wat ondernemers die hier ervaring mee hebben.

 

Alvast bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:

Kroon

Registraties zijn nooit echt fijn om te doen. Het kost tijd om in te vullen en je moet weer een wachtwoord onthouden. Aan de andere kant kan het ook wel weer een stukje vertrouwen voor de klant uitstralen Voor jou het voordeel dat je beschikt over een stukje informatie van je klanten. Je krijgt b.v. de mogelijkheid om (selectief) nieuwsbrieven te versturen en de status van de bestelling inzichtelijk te maken voor de klant.

 

Maar wat is precies de relatie met het 'betalingssysteem'. Wat bedoel je met het systeem, een soort iDeal implementatie of zoiets? Dat kan toch ook werken zonder registraties?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.