Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marcel (Up)
Marcel (Up)
Hallo....
IVM nieuwe, op de plank liggende, plannen, wil ik mezelf weer eens bijschaven in BE en BA.
Natuurlijk heb ik mijn opleidingen en achtergrond wel, maar het moet nodig weer eens afgestoft en opgepoetst worden.
Welke (combi) opleiding kan men hier adviseren. Heb er natuurlijk al vele gevonden, maar ik heb echt geen basiscursus meer nodig....
Het wordt natuurlijk een thuisstudeeropfrisopleiding....
Groet, Marcel
Oja, en door alle webshop posters hier, heb ik ontdekt iets gemist te hebben... ik heb geen idee waar jullie het allemaal over hebben ! :(
Ook hier een basis dingetje voor ? Zodat ik weet wat PHP en ander l**l koek allemaal betekent ? En wie weet mijn eigen shop kan gaan bouwen ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19229-cursus-be-en-ba/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag