• 0

Cursus BE en BA

Hallo....

 

IVM nieuwe, op de plank liggende, plannen, wil ik mezelf weer eens bijschaven in BE en BA.

 

Natuurlijk heb ik mijn opleidingen en achtergrond wel, maar het moet nodig weer eens afgestoft en opgepoetst worden.

Welke (combi) opleiding kan men hier adviseren. Heb er natuurlijk al vele gevonden, maar ik heb echt geen basiscursus meer nodig....

 

Het wordt natuurlijk een thuisstudeeropfrisopleiding....

 

Groet, Marcel

 

Oja, en door alle webshop posters hier, heb ik ontdekt iets gemist te hebben... ik heb geen idee waar jullie het allemaal over hebben ! :(

 

Ook hier een basis dingetje voor ? Zodat ik weet wat PHP en ander l**l koek allemaal betekent ? En wie weet mijn eigen shop kan gaan bouwen ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

heééé.... nooit te oud of te jong om iets te leren, toch ? Ik (en met mij velen hier) kunnen bepaalde broekmannekes om de oren slaan met een basis aan ervaring wat je niet op een ROC leert ! ;)

 

En dus, nooit te oud om te leren en een opfriscursus nodig, en iemand die mij wegwijs kan maken in het webshop gebeuren !

 

(en niet meer uit lachen, aub ! ;))

 

Link naar reactie
  • 0

Wat wil je precies weten Marcel?

 

Ik heb toen der tijd een webshop programma gekocht voor iets van 100 euro en d.m.v. het forum van betreffende leverancier wijzer geworden hoe ik daar in zelf aanpassingen kon maken zowel in CCS of CSS en in het HTML gedeelte.

Uiteraard ging dat ook vaak mis maar daar leer je alleen maar van.

 

Wat betreft de BA, ik heb zelf PDB van 25 jaar geleden ;D.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.