De laatste tijd is er veel te doen om de beveiliging van websites en internetwinkels e.d.
Op zich versturen mensen bij mij geen rekeninggevens maar wel adres gegevens en zelf vind ik het vaak toch wel prettig als ik zekerheid heb over de bedrijven waar ik zaken mee doe.
Ik overweeg daarom een certificaat te kopen maar de server staat niet bij mij maar bij mijn provider.
Op internet heb ik wel een plesk handleiding gevonden, voor het beheer van mijn domein heeft mijn provider plesk.
Dus daar kan ik bij, is dat voldoende om zo'n certificaat te installeren?
Wat er verder aan software draait bij de provider weet ik niet.
Ik ga ervan uit dat mijn site niet de enige site op die server zal zijn, doet dat er nog iets toe?
Zijn er hier eigenlijk mensen die zelf ook een shop met beveiligingscertificaat hebben?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Karen Dam
Karen Dam
Hallo allemaal,
De laatste tijd is er veel te doen om de beveiliging van websites en internetwinkels e.d.
Op zich versturen mensen bij mij geen rekeninggevens maar wel adres gegevens en zelf vind ik het vaak toch wel prettig als ik zekerheid heb over de bedrijven waar ik zaken mee doe.
Ik overweeg daarom een certificaat te kopen maar de server staat niet bij mij maar bij mijn provider.
Op internet heb ik wel een plesk handleiding gevonden, voor het beheer van mijn domein heeft mijn provider plesk.
Dus daar kan ik bij, is dat voldoende om zo'n certificaat te installeren?
Wat er verder aan software draait bij de provider weet ik niet.
Ik ga ervan uit dat mijn site niet de enige site op die server zal zijn, doet dat er nog iets toe?
Zijn er hier eigenlijk mensen die zelf ook een shop met beveiligingscertificaat hebben?
Alvast bedankt voor de reacties.
Karen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19432-ssl-certificaat-voor-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag