Mijn man heeft en hondentrimsalon aan huis, naast zijn baan van 4 dagen van 9 uur. We zijn geopend op vrijdag van 8.00 uur tot 20.00 uur.En op zaterdag van 8.00 uur tot 18.00 uur, tottaal 22 uur en ook doordeweeks s avonds werkt hij in de trimsalon.
Mijn vraag is nu..mogen de uren op vrijdag en zaterdag meegeteld worden wb het urencriterium van het zelfstandigenaftrek, ook al is er geen klant aanwezig?
We werken op afspraak, maar de honden blijven vaak lang aanwezig omdat baasje is winkelen bv, of mensen komen spontaan, zonder afspraak even aan om wat te vragen enz.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
truzemuus
truzemuus
Hallo allemaal,
Mijn man heeft en hondentrimsalon aan huis, naast zijn baan van 4 dagen van 9 uur. We zijn geopend op vrijdag van 8.00 uur tot 20.00 uur.En op zaterdag van 8.00 uur tot 18.00 uur, tottaal 22 uur en ook doordeweeks s avonds werkt hij in de trimsalon.
Mijn vraag is nu..mogen de uren op vrijdag en zaterdag meegeteld worden wb het urencriterium van het zelfstandigenaftrek, ook al is er geen klant aanwezig?
We werken op afspraak, maar de honden blijven vaak lang aanwezig omdat baasje is winkelen bv, of mensen komen spontaan, zonder afspraak even aan om wat te vragen enz.
Hoe denkt U daarover?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19472-urencriterium-openingstijden-bedrijfsruimte-aan-huis/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag