na research op het www, kom ik er zelf toch niet uit.
wij zijn een agentschap aangegaan met een duitse firma, nu stelt deze firma in het samenwerkingscontract dat wij hen een goodwill vergoeding moeten betalen thv de omzet over 2007.
zij geven aan dit liever niet te doen maar dat zij volgens europees recht hiertoe verplicht zijn.
kan iemand mij bevestigen of dit idd zo is?
nb. wij nemen een bestaande (kleine) klantenkring met bijbehorende omzet over. ???
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
michel1
michel1
na research op het www, kom ik er zelf toch niet uit.
wij zijn een agentschap aangegaan met een duitse firma, nu stelt deze firma in het samenwerkingscontract dat wij hen een goodwill vergoeding moeten betalen thv de omzet over 2007.
zij geven aan dit liever niet te doen maar dat zij volgens europees recht hiertoe verplicht zijn.
kan iemand mij bevestigen of dit idd zo is?
nb. wij nemen een bestaande (kleine) klantenkring met bijbehorende omzet over. ???
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19475-te-betalen-voor-goodwill-agentschap/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag