Sinds kort mag ik mij officieel scharen onder de ondernemers. Heb jaren lang ervaring met websites maken, maar dit was niet zo officieel als nu. Dus naast dat ik nu officieel een bedrijf heb, heb ik nu voor mezelf ook een nieuwe website gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en wat jullie missen / wat wel anders zou kunnen! Ik doe het trouwens niet full time, ik zit ook nog aan de studie (MER).
Er zijn wel een aantal dingetjes die ik nog moet toevoegen / veranderen:
- Visitekaartjes voorbeelden
- Website / Flyer voorbeelden komen er ook bij.
- Mijn gegevens zijn nog niet compleet, wacht nog op een aantal gegevens.
- Ik wil een prijsindicatie systeempje maken, mensen selecteren wat ze willen hebben, en dan komt daar een prijsindicatie uit.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HRR Design
HRR Design
Geachte allen,
Sinds kort mag ik mij officieel scharen onder de ondernemers. Heb jaren lang ervaring met websites maken, maar dit was niet zo officieel als nu. Dus naast dat ik nu officieel een bedrijf heb, heb ik nu voor mezelf ook een nieuwe website gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en wat jullie missen / wat wel anders zou kunnen! Ik doe het trouwens niet full time, ik zit ook nog aan de studie (MER).
Er zijn wel een aantal dingetjes die ik nog moet toevoegen / veranderen:
- Visitekaartjes voorbeelden
- Website / Flyer voorbeelden komen er ook bij.
- Mijn gegevens zijn nog niet compleet, wacht nog op een aantal gegevens.
- Ik wil een prijsindicatie systeempje maken, mensen selecteren wat ze willen hebben, en dan komt daar een prijsindicatie uit.
Maar voor de rest... Shout! :)
Website: http://www.hrr.nu
ps. Dit is mijn eerste post op dit forum, heb wel wat rondgekeken, maar nog geen bericht geplaatst. Keep it easy on me ;)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19706-sitecheck-hrr-design/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag