beste Joost, (Edit door Joost, dat is mij te veel eer ;D) Beste HL-ers,
ik ben nieuw op dit forum,wel heb ik het een aantal malen bezocht en dat beviel me dus besloot ik me te registreren als lid.
mijn vraag is de volgende:
jaarlijks ontvang ik ongeveer 60d bruto in mijn eigen holding,mijn vrouw wil graag een eenmansbedrijf starten in het ontwerp en beheer van internetsite's.De werkmij waar ik mij aan uitleen en waar ik tevens 50%aandeelhouder van ben wil graag klant bij haar worden:)Worden onze inkomens bij elkaar opgeteld?of ziet de fiscus dit los van elkaar?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
harrytax
harrytax
beste Joost, (Edit door Joost, dat is mij te veel eer ;D) Beste HL-ers,
ik ben nieuw op dit forum,wel heb ik het een aantal malen bezocht en dat beviel me dus besloot ik me te registreren als lid.
mijn vraag is de volgende:
jaarlijks ontvang ik ongeveer 60d bruto in mijn eigen holding,mijn vrouw wil graag een eenmansbedrijf starten in het ontwerp en beheer van internetsite's.De werkmij waar ik mij aan uitleen en waar ik tevens 50%aandeelhouder van ben wil graag klant bij haar worden:)Worden onze inkomens bij elkaar opgeteld?of ziet de fiscus dit los van elkaar?
al vast bedankt voor je reactie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20259-tweeverdiener/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag