Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Linux & Open Source 2003?

Geplaatst:

aikon

Op 30 september organiseert Heliview de Linux & Open Source 2003 in Ede.

http://www.heliview.nl/applications/conferences.nsf/AllDocUNID/23505

Heeft iemand ervaring met gratis conferences van Heliview http://www.heliview.nl/conferences/?

Was het de moeite waard?

Featured Replies

Geplaatst:

Zaphod

Nou... gratis... Ik ben aanbieder van Linux oplossingen, en als ik er heen wil betaal ik 549 euro.... Daar betalen ze het dus van ;). Hoezo gratis? ::).

Anyway, ik kan me natuurlijk opgeven als gewoon geinteresseerde, maar ik vind het programma niet echt super interessant. Komt op mij over als een dag om beslissers over de streep te trekken klant te worden bij de sponsors van het evenement... Lijkt me niet in mijn belang ;). Maar misschien heb ik het mis... Anderen ideetjes hierover?

www.pimbliek.nl - IT Consultant

Geplaatst:

aikon

• Auteur

Ik ben ingeschreven en ga er waarschijnlijk naar toe. Ik verwacht er overigens niet al te veel van. Je hoort het wel..

• 1 month later...
Geplaatst:

aikon

• Auteur

Ik heb het helaas af moeten laten weten en ben er dus niet bij geweest. Ik hoorde wel van iemand die wel geweest is dat hij interessante contacten heeft gelegd. Over de conferentie zelf heb ik hem niet gehoord (zal dus wel niet zo interessant geweest zijn)

Geplaatst:

Wilbert Philippo

Ze organiseren nu ook een congres over Autolease. Lijkt me erg interessant maar prijs is mij ook een beetje te hooog ::)

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

Hope is not a strategy!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.