Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Is het leuk en handig om een gedeelte te maken waar mensen hun formulieren met andere kunnen delen.
Met formulieren bedoel ik dingen die in ons burocratische landje zo hard nodig zijn, om bijvoorbeeld een belastingdienst te vriend te houden.
Wel vind ik dat een expert member op het gebied van administratie een goedkeuring zou moeten kunnen geven aan een formulier (dit mag anoniem) zodat de gebruikers , weten dat het formulier klopt. Ook vind ik persoonlijk dat de formulieren niet zomaar voor iedereen vrij te downloaden moet zijn. Minimaal 50 posts of zo, er zit namelijk best wel veel uitzoekwerk in.
Is dit misschien een leuk idee?
Zelf heb ik twee formulieren gemaakt namelijk een urenadministratie (goedgekeurd door de belastingdienst) en een kilometer administratie (goedgekeurd door door administratiekantoor)
Of heb ik nu een wiel uitgevonden dat al lang in gebruik is?
urenadministratie_v1.6.xls