• 0

Waar kom ik wel aan een investeerder dan?

???

Heb best wel leuk (nieuw en uniek in NL) bedrijfje in te kleine stad, zou het super doen in grote steden of landelijk en dat kost geld wie is daarvoor te benaderen en hoe vertrouw je iemand??????

Denk dat investering er binnen twee of drie maanden er al weer uit is dan wrede winst!

Met groet aan eenieder.

 

Johannes

???

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi Johannes,

 

Er zijn legio manieren om met investeerders in contact te komen. Allereerst zou ik eens goed naar je eigen netwerk gaan kijken. Ik kan me haast niet voorstellen dat je niet via via iemand kent die je mogelijk met de voorbereiding voor je VC gesprekken kan helpen.

 

Er zijn ook een aantal expert members en partners op het forum die zich hiermee bezig houden.

 

De quote venture capital gids, de gids startkapitaal en de gids van http://venturemedia.netfirms.com zouden je kunnen helpen.

 

Heb je specifieke vragen waarmee je zit?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Nou het komt er op neer dat ik best snel moet zijn met uitbreiden, ben in Januarie begonnen met 120 Euro te investeren heb nu omzet van 2500 Euro p/mnd en stijgend, zit alleen in een te dun bevolkt gebied. Ik weet zeker dat deze formule binnenkort gekopierd gaat worden, dus als ik zelf niet in grote steden kan beginnen doen andere dat en dat zou oncool zijn want het is mijn idee. Ik heb zo'n 20 tot 30 duizend Euro nodig om me in een keer goed te settelen in een grote stad als Amsterdam waar de bevolkingsdichtheid zo'n 15 keer zo groot is als waar ik nu zit en de mentaliteit van de bevolking beter (t.o.v. doelgroep) dan op mijn huidige locatie. Hoe kan ik nou iemand bereiken, banken en officiele dingen zijn niet echt een optie vanwege fikse studieschuld uit dom verleden. Ik zoek eigenlijk gewoon een particulier iemand die het geld heeft en het aandurft om tegen terugbetaling en winstdeling hierin mee te doen.

Link naar reactie
  • 0

20 tot 30k, daar krijg je geen VC's warm voor. Niemand in de friends/fools/family sector? Geen oom met overwaarde op huis? Tante met een dikke matras? Oud studiegenoot zonder studieschuld?

 

als je zo snel qua omzet gegroeid bent, dan is het toch vast en zeker interessant om eens een keer met de bank te gaan praten. Zo veel geld is het niet.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Heb je die 20-30k nodig om te settelen?

Wat ben je van plan dan? Wat moet je beslist op dit moment financieren om vanuit Amsterdam te werken?

 

Maar anniewees ... als het inderdaad om te settelen is, dan kun je misschien voor kantoorruimte eens kijken bij

 

Arjan Schipperus

 

óf

 

Karel v.d. Poel

 

Deze bieden deels kantoor ruimte aan in Amsterdam. Misschien een klein stapje in de goede richting.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Ik heb dus zo tegen de 30 k nodig om mijn bedrijf te vestigen in een stad als Amsterdam of Rotterdam, daarna zal het racen worden tegen de concurrentie, ik lul niet, mensen vragen echt continue hoe ik erop gekomen ben en zijn superenthousiast.

Het idee is niet eens wat nieuws alleen maar een combinatie van reeds bestaande dingen, wat ik doe hangt tussen horeca en detailhandel in en zal zeker weten binnen twee a drie jaar in heel Nederland zijn. Kantoorruimte zal niet zo direct nodig zijn, opslag in of rond centrum wel.

Met vriendelijke groet,

Johannes

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Antoine,

 

Ik heb je eerdere bericht van vandaag verwijderd. Het hoort niet thuis op dit forum ( zie regel: vraag niet om geld)

 

Wel een rot situatie waar je in verkeerd. Wil je je hart uitstorten, dan is dat prima, maar er word hier niet om geld gevraagd.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.