Geplaatst: 25 april 200916 j Kevinsoejanto 2 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Beste mensen, Aangezien ik een kinderkleding wil gaan beginnen. Maar alleen de benodigde spullen nog niet heb. Was mijn vraag of jullie ook tips hebben om deze netwerk te vergroten. Of waar ik die goederen kan inkopen. Daarmee bedoel ik kleren in midden of hoogsegment. En waar ik adidas kinderpakjes kan vinden Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Geplaatst: 25 april 200916 j Joost Rietveld 23.2k berichten 96 Solutions 14 Trofeeën 2.5k Reputatie Moderator Hoi Kevin Kijk, dat is de truc van starten: zelf informatie zoeken. Heb je al google geraadpleegd? Zoek eens op 'inkopen kinderkleding' en bel gewoon Adidas als je hun goederen wilt inkopen (duh). Ik laat je vraag open omdat je vraagt naar tips om je netwerk te vergroten. Voor de inkoop zul je het wat mij betreft toch echt zelf wel kunnen vinden. iemand tips om Kevins netwerk uit te breiden? groet Joost Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies
Kevinsoejanto
Beste mensen,
Aangezien ik een kinderkleding wil gaan beginnen. Maar alleen de benodigde spullen nog niet
heb. Was mijn vraag of jullie ook tips hebben om deze netwerk te vergroten. Of waar ik die goederen
kan inkopen. Daarmee bedoel ik kleren in midden of hoogsegment.
En waar ik adidas kinderpakjes kan vinden
Kunnen jullie mij hierbij helpen?